3 Ekim 2013

Kış ve Hastalık Bir Arada Kapıyı Çalınca..


Kış mevsimini sevmediğimi söylemiş miydim?
Bir hava birden bire bu kadar soğur mu ya.. Üstüne birde hasta oldum. Hemde ailecek. Anne baba hariç şükür ki. Kanımızca ev taşıma ve yerleşme telaşı ve havaların böyle birden soğuması bizi çarptı. Boğaz ağrısı bir yandan, silmekten kızaran ve acıyan burun bir yandan. Gündüz iyi kötü yaşıyoruz da, akşam olunca pil bitiyor. Baş ağırlaşıyor resmen.

Allah bize ve cümle hastalara şifa versin. Yarın da K.B.B randevum var. İyi ki var, bu vesile ile grip içinde kendimi göstermiş olurum. Geçti dediğim yutkunma sorumunda tekrarladı sağolsun. İkisi de aradan çıkar.

Bugün de yani 3 Ekim, Dünya Yürüyüş günü imiş. Bilmiyordum, ne yalan söyleyeyim. Telefonuma bakandan bizzat mesaj geldi de öyle öğrendim. ( Bakın bizzat dedim, zira böyle belediyeden, bakanlıktan gelen mesajları, başkanların yahut bakanların bizzat kendilerinin attığını düşünen insanlar var. Hani öyle hizmetleri var ya belediyenin. Bu işleri tam bilmeyen, anlamayan bazı yaşlı kesim amcam ve teyzemler, bu mesajları dediğim gibi direk kişilerin kendilerinden geldiğini sanıyor. Ve çok mutlu oluyor açıkcası. ) Mesajda herkesi yürüyüşe çağrıyorlar. Şahsen ev işyerimden biraz uzaklaştı. Sabah sabah iyi yürüyorum artık. Ama öğlenleri artık eve gitmiyorum. O kadar yürüyüş çekilmez. Oturur burada yerim yemeğimi. Akşam olunca da giderim evime.

Ha, birde bozulan iş telefonumu patron değiştirdi. Dokunmatik ekran telefonum var artık. Güle güle kullanayım.



( Bir de resimdeki gibi yatabilsem bende.. nerdee.. )





12 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. İnşaallah çabuk iyileşirim.. Sıkıldım. :)

      Sil
  2. madem yürüyüş günü, ben de metrodan eve yürürüm :)

    hastalık geçecek sabret, kendine çok güzel bak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İyi olur kanımca.

      Teşekkürler. :) bakabiliyor muyum ki bilmem. Eksik olmayın. :)

      Sil
  3. Kısa sürede iyileşirsin inşaallah
    Ama ben sonbaharı çok severim kiiii :) Yaz hiç bana göre değildir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah. Bugün iyiyim diyordum ki, midemden rahatsızlandım.. geçecek İnşaallah hepsi de, turp gibim olacağım. :D

      Sil
  4. hadi ama geçmiş olsun ama.
    :)

    sanki sen sık grip oluyorsun gibi geldi bana.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Yoo.. böylesi çok sık olmam ki.. senede bir olmadı iki kere falan. :)

      Sil
  5. Blogunla yeni tanıştım ve samimi yazıların çok hoşuma gitti.
    Bu arada çook geçmiş olsun.
    sevgimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o zaman. :) Sağolun. İyiyim şimdi çok şükür.

      Sil
  6. Geçmiş olsuuuun.

    Bu ara feci yoğundun sen ama vücut dayanamadı. İyileşirsin hemencecik inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Galiba öyle oldu. İyileştim şimdi.

      Sil