6 Şubat 2019

Adını Koyamadım...

Bir şeye sahipken genelde kıymeti pek bilinmez. O şeyi kaybettiğinde anlamaya başlarsın. Değerini,  önemini, onun olması gerektiğini.
Düşünüyorum.
Bekarken boşa mı geçirmişim zamanlarımı...
Evlenip hemen çocuk yapmak mı yanlış olmuştu ki...
Bunlar belki de yanlış sorular...
Cevapları da yanlış olabilir.
Şuan aklımda " en çok neyi özlüyorsun " sorusunun cevabı neden yalnızlık oluyor ki...
Bugün çocuklarımın ikisi de babaannelerinde idi. Aklımda evden çıkmak vardı.
Çıkarken para da aldım yanıma. Aklımda ise çıktığımı haber versen mi... ne olur ne olmaz düşüncesi var.
Kapıyı kapatıp demir kapıya geldiğimde aramaya karar verdim. Ve o an, aklıma anahtarlarımı almadığım geldi.
Ilk kez anahtarlarımı almayı unuttum.
Aklımda sadece çıkarı çıkmak olduğu için mi...
Bu kadar mı özledim yalnız başına çıkıp gitmeyi...
Yoksa bunun adı özlemek değil mi...
....




#meydan okuma 7. gün yazısı.





16 yorum:

  1. Benim de en çok özlediğim şey kapıyı çekip tek başıma dışarı çıkmaktı. Merak etme yakında tekrar yapacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. Kaybettikten sonra akıl başa geliyor bu konuda aynı fikirdeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle oluyor.
      Olmayan bir durumu örneklemek azdır herhalde.

      Sil
  3. özgürlük özlemi arada beni de vurur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla çoğu kişiyi vuruyor:)

      Sil
  4. ya çok heycanla okudum vallaa :)

    YanıtlaSil
  5. Konuyla çok alakasız olacak ama sitemde tek soruluk bir anket paylaştım ana sayfada sağ tarafta hemen. Fikirlerinize önem veriyorum lütfen cevaplar mısınız? Siteme profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil
  6. Tek başına vakit geçirmek kıymetli, bir şekilde yaratmak lazım zamanı değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah.. oluyor da o zamanı sonra nasıl degerlendirsem diye şaşırıyorsun. Sonra bir bakıyorsun ya temizlik yapıyorsun ya yemek:)))

      Sil
  7. Çocuklar büyüyüp de evden uzaklasana kadar.
    Yalniz kalamazsiniz,öyle...
    Tecrübeliyim bu konuda.
    Meydan okumadan geldim.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  8. İnsanın kendi kendine de vakit ayırması lazım bazen kendimizi özlüyoruz kendimizi ihmal ediyoruz ondan hepsii :) mesela ben yurtta kendimle baş başa kalamıyorum pek. bugün yalnızdım ama ne yapacağımı şaşırıp ben de temizlik yaptım her yerleri sildim çekmeceleri düzelttim :D ödevlerden kaçmak için temizliği kullanmış da olabilirim şuan emin değilim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bazen iyi kaçış oluyor temizlik yapmak.

      Sil