23 Ağustos 2012

Yıkanabilir Klavye mi?


Belki bildiğiniz belki de bilmediğiniz bir şey söylemek isterim.

Özellikle temizlikte titiz biri iseniz, bence bilmelisiniz. Ki zaten öyle iseniz kesin biliyorsunuzdur.

Bir klozet kapağındaki mikropları tahmin etmek güç değildir değil mi?

Peki ya bankamatikteki mikropları? Bir bankamatikteki mikrop sayısı, klozetteki mikrop sayısından çok çok çok yüksek.

Evet baya çok fark aralarında. Ee gerisini de varın siz tahmin edin.

Peki bir klavyede mikrop olabilir mi?

Pekala olabilir. Hele ki işyerlerindeki klavyelerde. Sayıları baya yüksek nüfusa sahipler.

Hele ki internet kafelerdeki klavyeleri düşemiyorum ben. Eminim ki bankamatikten farkı yoktur. Hatta kesin yok yani.

Hal böyle olunca, birileri üşenmemiş, yıkanabilir klavye yapmış.

Biliriz ki klavyeler suyla barışık değildir. Hatta bilgisayar öğrenen birine ilk öğretilen şey; klavyeni sudan ve tozdan uzak tut, olur. Bana ilk o söylenmişti açıkcası. Bende sorun yok, yanımdaki kız suyunu döküyordu az daha.

Klavyelerden tiksinen, temizliğine düşkün olanlara müjdeli bir haber, yıkanabilir klavyeler.
Tabi resimdeki gibi köpük köpük olacağını sanmam.

Fiyatları nedir, ne değildir, Türkiye'de şuan var mıdır, ne vakit gelir bilemem.

Mümkünse bende almak isterim. Temizlik hastası falan değilim ama, özellikle siyah renk olan klavyelerde toz acayip görünüyor yaa.. Onu sevmiyorum ben. Yoksa bir şey yemeden elimi yıkarım işteyken. Zati her dakika toz oluyor.

haberin detayı

7 yorum:

  1. oha çok iyiymiş :)
    hele klavye arasından çıkanlara ne demeli?
    cips kırıntıları, çekirdek kabukları. bir silkelemeye görelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Demek o durum bi bizde mevcut değilmiş. İyi bari.

      Sil
  2. benim klavyenin tuşları kirden görünmüyor resmen :d
    sanırım böyle birşey düşünmeliyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çoğunluğa lazım olacak bu yıkanabilir klavye. :D

      Sil
  3. Benim daha önce aklıma gelmişti yaa ama başkaları yapmış iştee :) Bir zamanlar siliyordum ama şimdi bıraktım artık ekranmış klavyeymiş uğraştırıcı işler bunnlaarr :P

    YanıtlaSil
  4. Mariposa; Kaçmış koca fırsat. :) Sormayın, harbi uğraştırıcı işler.

    Deeptone; Evet, çok teknolojik birşey. :)

    YanıtlaSil