25 Ekim 2013

Eski Hikaye

- Son cümlesi ne oldu?
-  ... Ölmek istemiyorum... dedi ... Gözü açık gitti biliyor musun? Kimse görmeden kapadım gözlerini. Neden bilmiyorum. Bir anlık refleks gibi bir şeydi.... Bilmesinler istedim. ...
- Korkma.. korkma, demişti bana da babam. Elini uzatmıştı tutmam için ama ben kımıldayamamıştım yerimden. Çok korkmuştum çünkü.
- Sen... Sen yanında mıydın o zaman?
- O adamın gözünü kırpmadan babamı öldürdüğü zaman mı? Evet. Oradaydım. Babamı vurduktan sonra görmüştü beni. Silahı bana doğrultmuş ama ateş etmemişti. Ve çekip gitti.
- Bilal ...
- Sen annenin ölümüne ağlayamadığın için kendini suçluyorsun ya, ben kendimi yıllardır sustuğum için suçluyorum. O adamın yüzü hala hafızamda. 9 yaşındaydım. 7 senedir her kapı çalındığında yine o gelecek diye korkuyorum. Yolda karşıma çıkacak diye.. Hala korkuyorum. Ama kimse bilmiyor. O adamı babam niye içeri aldı, niye babamı öldürdü... Bilmiyorum.. Beni niye yüzünü gördüğüm halde öldürmedi... Bilmiyorum.. Bilmiyorum... Neden sustum bilmiyorum!.. ...
- Kendini suçlama Bilal, lütfen... sakinleş.. 
- Babam beni asla affetmeyecek... 
...  ...  


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Yoo.. ben yazdım. Ama başlığı dizinin adı oldu, farkındayım. :)

      Sil
    2. dizi repliklerini sevmiyorum, dolayısıyla okurken nereye ait olduğunu bilerek okursam hissiyatım da değişiyor :))

      eline sağlık.

      Sil
    3. Alıntı pek yapmıyorum, yapsam da yazarım, bilirsiniz. :) :)
      Haklısın, alıntı okumak başka, kişinin yazısını okumak başka şey.

      Sil
  2. hımmmm. gerilimli olmuş.
    bilal deyince huzur sokağı geldi benim de aklıma.
    çalıkuşu huzur sokağı medcezir izliyom.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık ama. :)
      Aa.. evet. orada da Bilal var demi, unutmuşum. Ama huzur Sokağı ile medcezir aynı gün ve saatte çıkıyor, nasıl takip ediyorsun ikisini. Netten mi?

      Sil
  3. valla zor oluyo.
    sürekli çeviriyom kanalları.
    çok kaçırırsam netten çalıkuşunu izlicem.
    tv den izlemeyi seviyom ben.

    ama bak, sadece çalıkuşu karakterinin olduğu kısımları seviyorum.
    diğerinde de bilal bi de o iki kız olan bölümleri seviyom.
    diğer ayrıntılar pek ilgimi çekmiyo.
    medcezirde de o ikilinin aşkı işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek izliyorsan sorun yok. :) Biri yanındayken kanal değiştirmek diğerini gıcık ediyor çünkü.
      Çalıkuşunu merak ettim ama hiç bakmadım. :)

      Sil
  4. Bir tanıdığım yazdıklarını yaşamıştı!!

    Kalemine sağlık..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sabır versin.. Okumak zorken, yaşaması nasıldır kimbilir..

      Sil