26 Nisan 2021

Durum Modu Gevezelik



Bölüm bilmem kaç. 

Yeni döneme girdiğimden beridir aksatmadığım tek seri bu oldu. Zira geçen hafta başka yazı yayınlamadım. 

Neden mi?

Koptum yine. 

Tam kelime oyunu için birşeyler yazdım. Elimde telefon yerimden kalkacağım. Ekrana bir baktım ki yazdıklarım jet hızında siliniyor. Oraya buraya bastım ama kurtulamadı. Bende devreler yandı. Aklımdakini daha da dökemedim yazıya. Günler geldi geçti. Bak yine pazartesi. 

Gecede kalkamadım sahura. Yatmadan baya bir cips yemiştim. Bari kalkıp bir su içseydim iyiydi. Içim yanıyor şuan. Ve kendimi oruçlu hissetmiyorum kalkmayınca. Bugün ağzıma birşey atmasam iyi. Sanırım ömrümde ilk defa akşamdan oruç tutacağım. Emin değilim ama hatırlamıyorum böyle bir şey. Zaten bu sene sahurda sadece yoğurt ve hurma yiyorum. Ilk gece iki yumurta haşladım ama birini bile zor yedim. Bende vazgeçtim yemiyorum. Açlıkda olmuyor öyle. Hatta bir gün enerjime ben bile hayran kaldım. 

Ama şuan sıfır enerji mevcut. Zira  aklım başka yerlerde. 


  

54 yorum:

  1. Yazıların silinmesi kötü olmuş. İnsan toparlayamıyor bir daha. Bu seriyi seviyorum, güzel yazıyorsunuz. :)
    Ben sahura kalkmam, yatmadan önce az bir şey atıştırırım. O yetiyor. Uyku düzenim bozulursa kafamı toplamak zor oluyor benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Zaten ilk aklıma gelen haliyle yazamamak yeterince olumsuz bir etki yapıyordu bünyede. Birde böyle olunca hepten yazasım kalmadı.
      Sevindim beğenmene. Zira bu yazılarda aklımdakini direk yazıyorum genelde. :))
      Ne iyi. Ben alışığım kalkmaya da sanırım cipsi fazla kaçırdım ondan :))

      Sil
  2. Çok kötü oluyor bu durum. Ne olduğunu anlamadım bile.
    İnşaallah yakalarım. Bayram temizliği lazım eve :)))
    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. hadi sabır az kaldı, bayramdan sonra kendine gelirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Ramazandan değil ki enerji kaybı. Küçük evsel sorunlar o kadar.

      Sil
  4. Çok kötü ben de o kadar yazdıktan sonra birden silinince çok üzülmüştüm çok kötü gerçekten.kendini toplaman gerek sakın kendini sıkma ve üzme . aksine kendini mutlu etmek için uğraş o zaman daha mutlu olursun. Hayatta ufak tefek sorunlar çıkabiliyor ama sorunların üstesinden gelmeli ve yıkılmamalıyız . biz kendimizi kaldırmazsak kimse bizi kaldırmaz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşayan anlar zaten o hali.
      Evet, bize bizden başka en iyi kim bakar değil mi.
      :)

      Sil
  5. Benim canım yandı yazdıklarınızın silindiğini okuyunca :) En son bir ödev yaparken kedim 1 paragrafı silmişti. Giden geri gelmiyor bir türlü. Aynısını yazabilmek imkansızdı :)
    Cips de çok susatır. Zor olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) değil mi ne zor o an yaşanan şok.
      Sonra sonra şükür geçti.

      Sil
  6. Yorum yazarken de öyle oluyor. Bir hevesle yazdıkların tam gönderecekken bir bakmışsın uçmuş gitmiş. Heves meves kalmıyor.
    En iyisi kopyalamak. Yazıları da world dosyasında falan oluşturmak garantili.
    Sahura kalkmadan oruç zor, susuzluk daha zor. Enerji veren şeyler ye bu gece..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma gelince direk yazmak mümkün olmuyor ki.
      Ah o yorum gitmesi de aynı şey, evet.
      Tahminimden iyi geçti günüm çok şükür.
      :)

      Sil
  7. Hepimizin sanırım başına benzer şeyler geliyor.. Benimde büyük emek harcayarak yazdığım taslak bir yazı için aynı şey olmuştu ve bir daha cep telefonundan blogger uygulamamasına girmemeye söz verdim kendime:-) İnsan böyle olunca yazmaktan bile soğuyabiliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakınız ben.
      Yazamadım. Yazmak istemedim sonrasında.
      Ama ben cepten vazgeçemiyorum:))

      Sil
  8. Yaptığın işin bozulması kötü oluyor. Yazı ya da başka bir konu olsun. Cep olayı biraz sakat gibi. Ben bloğa cepten girmiyorum hiç. Evden uzaksam kalıyor blog olayları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlılığım var galiba bu hususta. Bakmadan duramıyorum.
      :)

      Sil
  9. Yazdığım zaman silinmesi benim de en sinirimi bozan şeydir. Bir daha yazmak isteyince eskisi gibi de olmuyor. Zor.
    Size katılıyorum bende cepten vazgeçemem buradan daha kolaymış gibime geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı düşüncede biri. :)
      Cep kolay bencede.

      Sil
  10. Yazarken oluyor bazen öyle talihsizlikler. Sahura kalkıp hafif birşeyler yiyip, su içmek iyi oluyor. Günler uzun. Allah kabul etsin 🙏🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve tatsızlık veriyor insana.
      Amin. İnşaallah Rabbim kabul eylesin cümle oruç tutanların orucunu.

      Sil
    2. Aminnn. Yaklaşan yeni ramazan oruçları için de aminnn 😊🙏😊🌺

      Sil
  11. ben mutlaka bir yumurta yemeye çalışıyorum sahurda. Gece aklıma gelenleri kağıda döksem şu anda romanım olurdu sanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi... ah keşke bire bir aktarabilsek.
      :)

      Sil
  12. Bende de öyle bir şeyler oldu yaklaşık olarak :-) anladım ben seni.

    Cemrelerden hep...allak bullak her yer ve her şey..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. İyisinizdir inşallah.
    😊🌸

    YanıtlaSil
  14. Uyusugum :) nasıl özlemişim..

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun, yazdıklarınızı anlık kayıt yapan not defterlerine yazarsanız geri döndürme şansınız olabilir böylelikle böyle bir durumla tekrar karşı karşıya kalmazsınız, Ramazan ayını geride bıraktık hüzünlü de olsa, an itibari ile güzel haberler gelmeye başladı birazda olsa yüzümüz tebessüm etti. #kudüs

    YanıtlaSil
  16. heeey, sesini duymak güzeeel. ne incinmesi yahu yok öyle bir şey. sana hiçbir şekilde incinmem, kırılmam beeen :) bir süredir blogda olmadığını biliyorum ve sık sık da gelip kontrol ediyorum. geçen hafta da iki kez kontrol ettiydim. uygun olmadığını, aile, çocuk, ev, akraba konuları ile çok keyfinin olmayabileceğini düşünüyordum. sıkıntıda belli ama geçer bir gün gelir diye düşünüyordum. aslında sorup da anlatmaman için bişi sormadım, keyfin kaçmasın diye :) düşünerek sormadım ama sorabilirdim tabii, özür dilerim bunun için :) senin keyfin olunca gelirsin diyordum. gelcen de zaten. arada yapıyorsun ki böyle. umarım iyisindir. işallah iyi bir bayram veya tatil de geçirmişsindir. sen ve çocuklar iyidir işallah. kelime oyunu ve ağaç ev de devam ediyor, katılırsın yine zamanın gelince. görüşürüz kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Çok yakında görüşürüz Inşaallah

      Sil
  17. Selam uzun zamandır buralarda yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde destek amaçlı bloguma uğrayıp takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
  18. Pişt pişt, çok tozlanmış buralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet kendin temizle, temizlikçi kadınlar artık en az 300 alıyor :)

      Sil
    2. O parayla ayakkabı alırım ben
      :)))

      Sil
  19. hadi sabır az kaldı, bayramdan sonra kendine gelirsin :)

    YanıtlaSil
  20. Zaman ne kadar da hızlı akıyor,tepkisine verilen sahici bir örnek daha.

    YanıtlaSil