Ana içeriğe atla

Birinci yıl Yirmibir Mayıs


O gün bana deselerdi, sen O'nunla evleneceksin, yok canım.. derdim. Yani bazılarının dediği gibi, O'nu ilk gördüğümde, işte bu benim evleneceğim adam, demedim. Çünkü ilk görüşme, bizim gibi aracılar eşliğinde olunca biraz formaliteden oluyor. Ve oluyorsa sonradan oluyor.

21 Mayıs 2014 Çarşamba. Saat 14.40 civarları. ( 15.40 da olabilir, tam kestiremiyorum.) İçeri giriyor. Tanışıyoruz. 
Aklımda kalan cümlesi, çok aç olduğu ve yemek istemesi. 
Aklımda kalan şaşkınlıklarım, telefon numaramı unutmam. Sürekli ekranın arkasında kalmam. Giderken oturayım kalkayım mı diye ikilemde kalmam.

O'nun kendisine has bir girişi vardır. O'na göre bana öyle gelmektedir. Gözlerimin içini güldüren insansın sen. O kadar farkın olsun gözümde.

Esprili.
Sevecen.
Seven.

O kim mi diyen var mı hala...
O benim eşim. Hayatımın diğer yarısı. Ruh ikizim. Sultanım. Karaböcüğüm.

Bu yılkı 21 mayıs yazım, blogum için değil, Onun için. Ne tesadüftür ki, tanışmamız blogumun yıldönümüyle aynı gün olmuş. Bunu o vakitler hemen farketmemiştim. Farkettiğimde garip bir şekilde sevinmiş, gülümsemiştim. U.H. kısaltmasının O'nun ismininde kısaltması olduğunu demiştim, hatırlarsanız.

Biz tanışalı tam bir yıl olmuş. Su gibi geçmiş zaman. Halbuki nişandan sonra alınan nikah tarihi bana ne uzak gelmişti. Nasıl geçer 6 ay diyordum. Ki geçti, üstüne artı bir ay daha eklendi. 
Rabbim nice güzel seneler nasip etsin. Cümlemize İnşaallah...




Yorumlar

  1. Nice nice güzel senelere birlikte :-)

    YanıtlaSil
  2. Musmutlumutluluklaaaaarrr ikinizedeeee:):) eh hadi bakalım bi bebişle taçlandırın yuvanızı:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler... :)
      Kısmet. Allahın izniyle o da olur İnşaallah.. :))

      Sil
  3. :) Nice nice senelere! "Gözlerimin içini güldüren insan" vayy :) Bayıldım. Muhabbetiniz daim olsun, torun torba severkende hala aynı şeyleri söyleyip gülün inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah.. çok teşekkürler. :)
      İnşaallah görürüz o günleri de. Ne güzel temenniler bunlar. Eksik olmayın..
      :)

      Sil
  4. ömürlük olsun sevginiz,birlikteliğiniz...

    YanıtlaSil
  5. Buradaki paylaşımını hatırlıyorum... Ne çabuk geçti zaman dedim ben de. Birlikteliğiniz daimi olsun :) Yuvanız mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaman çabuk geçiyor. bazen bize yavaş gelsede. :))
      Amin.. Amin.. çok teşekkürler.

      Sil
  6. Mutluluğun artarak devam etsin inşallah;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah... :)
      Eksik olmayın. Teşekkürler.

      Sil
  7. Upuzun bir ömür boyu sağlıkla, huzurla, hep birlikte olun.
    Mutluluğunuz hiç eksilmeden, katlanarak devam etsin. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. şu beğenenler kutucuğu var ya bayıldım demek isterdim ona.
    gerçekten böyle mi ^^
    çok şirin
    aradan 50 yıllar geçse de aynı duyguları hissediyor olun inşallah.
    bir ömür boyu mutluluklar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten :)))
      Amin.. Amin..
      Çok sağolasın. Darısı başına olsun. :))

      Sil
  9. Geç gördüm ama bütün mutluluklar seni bulsun. Mutluluğun daim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olabilir ama demek ki güç olmamış. :))
      Amin.. Eksik olmayın. Sizde mutlu olun İnşaallah..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…

Şubat Dizisi Final

Şubat dizisini bu konumda tanıtmaya çalışmıştım. Konusu her ne kadar orijinal gibi görünse de, orijinal değildi. Dizi bu akşamki bölümü ile final yapacak. Bence geç bile kaldılar. Zira, orijinal olma yolunda ilerleyebilecek güzelim senaryoyu mahvettiler. Yapımcıların mı yoksa senaristlerin mi merakı var, şu karanlık insanlara? Bir kötü adam oluyor ya dizide. Tam iyi olan onu altedecekken, bir bakıyorsun ki arkasında karanlık güçler var. Gölge adamlar falan. Yani senaryo uzadıkça uzuyor. Suyu çıkıyor işin. Şubat dizisi de aynen böyle oldu ne yazık ki. Dizinin kötü adamı sadece Samim Akça diye biliyorken, bir baktık, ardında daha kötüleri de varmış. Gölge adamlar bunlar. Yüzleri görünmüyor. Sonraları daha nice kötüler çıktı. Kimin ne olduğu belli olmamaya başladı. Dizinin başlarındaki o şifalı ilaç olayı artık bayatladı. Dünyanın, olayların akışına sahip olma derdine düştü herkes. İyi görünen insanlar tek tek kötü çıktı desek yeridir. Mesela Şubat'ın baba yerine koyduğu adam Aziz bey…