12 Aralık 2015

Düğün Dernek 2 - Sünnet

Biz 3 kişilik bir aile olarak, ilk sinema seansımızı gerçekleştirdik. :)
Korkmayın canım, daha doğurmadım. :D

Düğün dernek filminin birincisini bilmeden bence ikinciyi izlemeyin. Öncelikle diyeceğim budur.
Çünkü ikincinin girişi tamamen birinci filmin devamı niteliğinde.

İlk filmde oğluna düğün yapmak için canla başla çalışan İsmail abimiz, ikinci filmde de, isminden anlaşılacağı üzre, torununa sünnet yapma telaşına düşüyor. Ve tabi olmazsa olmaz ekibiyle birlikte.
Hatırlatırım, gelinimiz yabancı idi. Yani sünnet olayı o kadar basit olmuyor. İşin komedisi de orda biraz da zaten.

Filmde 3 ünlü sanatçımızın ismi geçiyor. Geçen filmde çok kısa da olsa Emel Sayın vardı. Bu sefer sadece adı geçse de Emel Sayın, Nuket Duru ve Mustafa Keser de filmde yerlerini almışlar. Hem de gözlerinize inanamayacağız şekilde. Sanırım yeni kesim sarkıcılar, yılların sanatçıları kadar cesur olmazlardı. Nasıl yer aldıklarını merak ettiniz değil mi.. :D

Gülmek, eğlenmek istiyorsanız, filmi kaçırmayın derim.
Film, birinicisi gibi sanki devamı gelecekmiş gibi bitiyor. Eğer 3. film gelirse onda da elbette bir düğün olacak. Ama hangisinin... izleyin, öğrenin.


18 yorum:

  1. Sana güveniyorum eğer filmde gülmezsem gelirim başına ona göre:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo... :))
      tamam. ben burdayım. gülersen de gel ama.

      Sil
  2. Bu ikili çok yetenekli, komedi dünyasına taze kan takviyesi :)

    Arada dünya dertlerine mola vermek gerek.
    İyi hatırlattınız, ben de izleyeyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben ilkini hiç beğenmemiştim bakalım 2 de değişir mi fikrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm.. devam filmi ama kimbilir, belki değişir de beğenirsiniz.

      Sil
    2. Ben nedense son dönem Türk filmlerini pek beğenmiyorum koca koca adamlar bu rollere mi girmiş deyip duruyorum:)

      Sil
  4. İyi yapmissiniz. Bebek gelmeden gittik gittik sonrasnda uzuunca bir zaman sinemaya tiyatroya veda edecek gibiyiz malesef. Bebekle gidilmeyecegine gore... Annesinin ya da kayinvalidesinin yaninda olanlar sansli o konuda. Bebegi arada sirada onlara birakip sinemaya gezmeye gitmek guzel olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle. :) birde hepten ağırlaşmadan mümkünse. ağrılar sızılar başlamadan mesela. :D
      benim ikiside şükür yakın. hatta kayınvalidem üst katta oturuyor.

      Sil
    2. Oh ne guzel o sanslilardan biri de sensin desene:))

      Sil
  5. Biz de "oģlum eşim ben" üćlüsüyle gittik, oğlumun yorumuna katılıyorum sanırım .İlki daha güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşimde öyle dedi. :)
      ama bu da izlenecek kıvamda bir film.

      Sil
  6. Ben ilkini izlemistim ama begenmemistim, ikincisine de gitmeyi dusunmuyorum. Nadide Hayat filmini izledim gecen hafta yonetmen Cagan Irmak oldugu icin, ama beklentimi cok karsilamadi. Babam ve Oglumdan sonra beklentim cok fazlaydi :) Simdi Kocan Kadar Konus 2 ye gitmek istiyorum bakalim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o film bana hiç, izle beni, demiyor :)
      kocan kadar konuşun ilk filmine gitmiştim. ikinci o kadar cezbetmiyor. klasik dünür kavgalarından ibaretmiş gibi hissettiriyor o da. :)))

      Sil
  7. uykucu :) çok uzak kaldığım için hiç bişeydende haberim olmamış ne güzel bi sürpriz 3. kişi haberi Allah sağlıkla dünyaya getirmeni nasib etsin inşallah çokda özlemişim seni..
    Ve evet benimde gözlerimden yaş geldi hatta 2 kere gitmek durumunda kaldim (2.misafirimizi götürmüştüm merak ettiği için) 3. ise merakla bekliyorum emel sayın belki bu defa tüpçü fikretin düğününde sahne alır kimbilir? çook öpüyorum seni sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun.
      3 kişi olduk geçen hafta. yazısını paylaşırım yakında İnşaallah.
      Olabilir.
      Adı geçiyor ikisinde de. 3. olursa kendi de gelsin artık
      Sevgiler bizden.

      Sil