21 Mayıs 2019

Çifte Kutlama

Bugün günlerden 21 Mayıs 2019.
Kiminiz için sıradan,  kiminiz içinde özel bir gün olabilir.
Meselâ benim için.
21 Mayıs 2011
Bu blogla sizlere ilk merhaba dediğim gün.
Koca bir 8 sene geçmiş. Son 4 senesi pek buralarda olamasamda.
Zira 21 Mayıs 2014 tarihinde eşimle tanıştım. Evlendim. Üstüne 2 çocuk olunca da buralara gelemez oldum.
Bu yüzden 21 Mayıs benim için özel bir gün.
Bir anlamda hayatımı paylaştığım iki olay bu tarihte meydana geldi.
Eşimle anlaşmış, özel günleri değil sadece bu günü,  yani tanıştığımız günü kutlayacaktık.
Bakalım kendileri hatırlayacak mı... :)
Biliyorum,  burayı çok boşladım.
Ama bu günden itibaren her gün olmasa da en az haftada bir yazmayı kendime görev bileceğim.
Meydan okuma döneminde başarmıştım. Yine başarırım.
Sizlerde varlığınızla beni yüreklendirin 🤗
Iyiki bu blogu açmışım.
Iyiki eşimle tanışmışım.
Iyiki iki çocuğum olmuş.
Bugün günlerden 21 Mayıs.
Kalın sağlıcakla.











25 yorum:

  1. Mutlu 21 mayıslara o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bicay:)
      Darısı başına blog dünyasında.

      Sil
  2. Hangisini kutlayacağımı şaşırdım :) Sevdiklerinler birlikte ve bol yazı dolu nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :)
      Çok güzel bir raslantı oldu bu tarihler. :)

      Sil
  3. Kutlarım nice güzel yıllara:)

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler, her daim mutluluklar , bol paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  5. heey maşallah maşallah hep mutluluklar. yaaa nasıl hatırlamaz ki bence olacak şey değil yaniii, hatırlamıştır yaaa :) heey evet senin eski blog günlerini iyi hatırlıyoms. bloger dergini deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşaallah Sübhanallah:)
      Adamın kafasına oruç vurmuş 🤣🤣🤣
      O zamanlar da yorumlarını eksik etmezdin, eksik olma:)

      Sil
  6. iyiki diyebilmek ne güzel
    nice yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  7. Her şeye şükreden bir insan gibisiniz. İyi ki, varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba öyleyim:)
      Ama öyle olmak lazım değil mi şu hayatta. Şöyle bir düşününce çok şükür halimize.
      Teşekkürler.

      Sil
  8. Ne güzel, ne özel tarih. Allah nicelerini kutlamayı nasip etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Amin.
      Kesinlikle özel ve güzel bir tarih. :)

      Sil
  9. 21 Mayıs tarihli güzellikler ayrı ayrı kutlu olsun o halde. Güzel ve özel bir tarih olmuş aileniz için. Sağlıkla, keyifle geçecek daha nicelerine:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, kutlarım nice mutlu bol yazılı yıllara.
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve takipteyim.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  11. Nice bol paylaşımlı yıllara..

    YanıtlaSil
  12. Mutlu 21 Mayislara o zaman. Ben de bir kosu gidip 25 Mayisi yazayim :)

    YanıtlaSil
  13. Yine gecikmeli okuyorum ama nice yıllaraaa hep buralarda ol seviyorum seni okumayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşaallah olurum.
      Bende seni okumayı seviyorum:)

      Sil