5 Temmuz 2019

Söz Sende Victoria

2015 Almanya yapımı film, Victoria.
Ah Victoria ah...
Sabahın dördünde bar çıkışı hiç tanımadığın dört adamla bilmediğin yerlere gidilir mi...
Evet, film aynen böyle başlıyor.
Korkmayın,  başlangıç böyle ama film klasik bir şekilde ilerlemiyor.
O dört adamla, ki adamlar tam serseri belli. Gitmeye karar verdiği an, içinden kızım başına gelecek var, de git evine, diyorsun😁
Ama Victoria gitmiyor.
Sabaha kadar onlarla kalıyor.
Neden...
Niye...
Sebep ne...
Cevapları istiyorsan filmi izle.
Film üstelik ödül almış bir film.

Çok güzel film reklamı yaparım arkadaş.
Izleyecek olanlara şimdiden iyi seyirler olsun.


Şimdilik benden bu kadar.
Bu ara yine saldım kendimi. Toplamam lazım. Evimi de kendimi de....
Oyyy...
Neyse siz filmi izleyin en iyisi. Kafa dağıtır.

♥️






17 yorum:

  1. Victoria tehlikeli bir iş yapmış tanıdığım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bakiim, merak ettim napmış bu kız :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy.....delilik ötesi bir şey, böylelerini kıtır kıtır doğrasalar acıyamıyorum kusura bakmasın kimse çünkü "ağağıyla gitmek" diye bir deyimimiz var. Yok ben bunu izleyemem ya ama gerisi tam tersi böyle komediye filan dönüşüyorsa bak o zaman olur:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilahi güldürdünüz beni.
      Komedi değil maalesef:)

      Sil
    2. ayağıyla gitmek yerine ağağı yazmışım:)))
      komedi olsaydı keşke:)var ya ben erkek olsam hem de şöyle izbandut gibi bir erkek şu zamanda gece sokağa çıkmaya korkarım:) değil Victoria'nın yaptığını yapmak...böylelerini balkondan atıyorlar sonra anası, babası uğraşıp duruyor nerede adalet diye ama insana beyin verilmiş ...ya haksız mıyım yaaa?

      Sil
  4. izliycem duymamışım. alman filmlerini de severim bu filmde de denişik bişi var demekkisi :) saldın kendiniiiiiii hihihi :) sıcaktan sıcaktan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seversin bence de. :))
      Sıcaktan herhalde galiba :))

      Sil
    2. şimdi bitirdim filmi. müthişti :) sevdim beğendim. ayrıca da çok iyi filmdi. üstelik tek bir gecede çekilmiş tek kamerayla tek çekim halinde. kızın da başına gelenler yaniii :) bu yönetmenin diğer filmlerini de izliycem saooool :)

      Sil
    3. Beğenmene sevindim:)
      Sende sağol.

      Sil
  5. Merak ettim şimdi bak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf meraktan izlenir zaten. Ne olacak diye merak sarıyor insanı:)

      Sil
  6. ay merak ettiim korku mu gerilim mi dram mı trajedi mii unutmazsam bakayım ben dee :)

    YanıtlaSil