8 Mayıs 2023

Yargı Dizisi Sezon Finali

Geldik, bir dizinin daha sezon finaline. 
Aslında final denilip sonra sezon finaline evrildi diye biliyorum. Yani yazıp çizilenler öyle idi. 
Şahsen final yapmasını tercih ederdim.
Artık sıkıldım çünkü. İkinci sezon boyunca, ilk sezonun bittiği yere gelsin diye bekledik. Bilmeyenler için söylüyorum, ilk sezon finali altı ay sonra diye bitmişti. Ilgaz öldü diyorlardı.
Bu sezonun sonunda da Ilgaz öldü dediler. 
Ceylin katili dediler. Ortada öyle bir tezgah kurulu idi. Bu tezgahı kuranlar arasında da koskoca bir başsavcı vardı. Ki sonunda intihar etmiş. Göstermediler bize. İyi yaptılar. Sebebi çocuğunu kurtarma olarak gösterildi.
Neyse...
Asıl mevzu zaten Ilgaz öldü mü ölmedi mi idi.
Son sahne ile çoğunluk ölmedi demiş.
Bence öldü.
Gelecek sezon, Ceylin ve akıl oyunları izleriz birkaç bölüm. Akıl oyunları filmi gibi yani. Hayal olarak Ilgaz ile bir tatil geçirir. Aslında yanında kimse yoktur. 
Tatile gitmeden evvel Eren, Kaya ailesine bir şey söylemem lazım dedi. Ki , o laftan dolayı da Ilgaz ölmedi diyenler var. Bence o zaman Ceylini götüreceğini açıkladı. Zira tatil olayını kimse bilmiyordu. Ceylini oralardan uzaklaştırmanın iyi olacağını söyledi. 
Benim senaryo bu şekilde efenim.
Yeni sezonda Ömer ile uğraşmaya devam.
O bir şekilde kendini kurtarır ve başlarına bela olmaya devam eder.
Birde Çitlek Eyüp var. O da serbest hâlâ. Parlayı yani Çınarı daha çok aksiyon bekliyor. Parla baya şanslı bir kız. Kaç teyze Ceylin gibi suç üstlenir ki. 
Gelelim Yekta beye.
Ceyline ortaklık teklif etti. Bence bu ortaklık olacak. Zira dediğim gibi Ilgaz öldü. Ceylin en sonunda gerçekle yüzleşip,  Ömer ile hesaplaşmasını Yekta ile birlikte yapar. Nihayetinde asıl suçlu Ömer. Ama sanki o figüran gibi kaldı sezon sonunda. 
Az daha unutuyordum. 
Şu, Ceylinin itirafı ortaya çıkmadan yani daha kimseler görmeden olay yerinden Eyüp 'un kaçırılıp , her yerin temizlenmesi , bana içerde çok yakınlarında bir hain var gibi geliyor. Yoksa o anlarda ben mi bir şey kaçırdım ki? 
Benim gördüğüm, o itirafı gören Eren ve Umut. Derya sonradan geliyordu. Eren sonra tuvalete gidiyor elinde itiraf ile. O ayrıntı da var aslında. Yani Ilgazı Ceylin öldürmedi biliyor. Ama Ceylin yine katil olmuş oluyor tabi. Ve o açıdan bakıldığında Eyüp olayında herşeyin ortadan yok olması herkesin işine geldi. Unuttu gitti. Ama gelecek sezon o da çıkacak ortaya. 
Ben izler miyim peki..
Bilemedim ki...
Bekleyip görelim. 
Senaryom tutarsa keyifli bir şekilde izlerim, o ayrı.
Ama Ilgaz ölmedi ise bence daha saçma olacak herşey. 
Unuttuğum bir detay yok galiba. 
He, bir junyır Ilgaz yahut Ceylin geliyor tabi. Nasıl unuturum onu ben. Ilgazın kaybını, onun çok istediği çocuk ile atlatacak tabiki de. Doğacak çocuğu için güçlü olmalı. 
İnsan çocuğu için adam öldürüyor, başsavcı olsa dahi...
Değil mi...

....

12 yorum:

  1. Bu diziyi izlemedim ama etrafımda beğenerek izleyenler çoktu. Epeydir yoktun sanki. Dönmene sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, seveni çok dizinin.
      Teşekkür ederim. Döndüm diyemem ama bakalım.

      Sil
  2. Bence de Ilgaz öldü, yine hayal görüyor. Öldü gösterilmesi için bir sebep yok, iyileşince söyler Turgut Ali'nin kendini vurduğunu. Bir de ailesine bu kadar acı çektirir mi insan Ben öldüm, diye ya hu! Yaşaması çok saçma olur. Kesin başka dizi ile anlaşmıştır. Savcı mesleğini diziden çıkardılar, avukatlarla devam edecekler bir sezon daha. Benim de sıtkım sıyrıldı diziden, bu sezon bitmeliydi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YouTube yazdım öldü diye, hayal görme diyen bile oldu. :))
      Evet saçma. Üstelik ölmedin tamam, bir ailene görün de mi.. ama o gitmiş tatil köyüne karısına. Ona bile kendini göstermeye naz ediyor. Bu saçma değil ama ölmüş olması saçma geliyor.
      :)
      Bitseydi iyiydi evet.
      Yeni sezon saçma olursa izlemem bende.
      Yani çıkıp ben ölmedim demesi aşırı saçma geliyor bana.

      Sil
  3. Hiç dizi izlemeyince olaya fransız kaldım ama yine de keyifle okudum , pek tatlı yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  4. Bayadır Türk dizilerinden uzağım. Bu dizinin adını çok fazla duymuştum.

    YanıtlaSil
  5. sevdiğim dizilerden, teşkilat ile birlikte :)

    YanıtlaSil
  6. Tanıtım güzel ve kapsamlı, tebrikler.

    YanıtlaSil