17 Ekim 2024

Çikolatalı Tost

 Şuan sağ üstteki köşeden balon 🎈 çıkıyor, dikkatim dağıldı.

😀😀

Kırk yılın başı toplamışım üstelik.

Bugün doğum günüm evet. Belki baloncuk kısmından anlayan olmuştur. Bana Özel olmalıydı ama bu.... 🙃

Başlık ne alaka değil mi? Kendime doğum günüme özel bir menü yaptım.

Çikolatalı tost. 


Sevdim ben. Sende dene. Bir dubai çikolatası olmaz ama en azından ucuz bak. 🤣🤣

Eee...

Nerede kalmıştık ki...

Ara baya uzun oldu değil mi?

Hatta varlığını unuttum, o derece. Yani aklıma bile gelmedi çoğunlukla. Hani diğer aralarda aklıma düşer bakardım. O da olmadı. Nedense...

Geri döndüm diyemem ama şuan içimden geldiği gibi yazdım.

Gerisi kısmet artık...

Görüşürüz....

💖💖💖💖💖

....

..

.



5 yorum:

  1. Nice mutlu yıllara, yazmalı çizmeli hem de 🌺🥰 Dubai çikolatası reklamı ne kadar çok yapılıyor, almaya niyetim hiiç yok. Sizin tost şahane bu arada, kesinlikle doğru tercih :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. 🎈🎈
      Aynen. Her yerde o çikolata. Çikolata severim ama onu hiç merak etmedim. Etmiyorum da. Üstelik birinin uydurma tarifi gibi bir şey imiş. Uydurma demek yanlış oldu da yaptığı bir tarif diyelim. Bir kadın girişimci. Duyunca şaşırdım biraz. O kadar uzak kalmış bana bu olay.

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsun. :) Nice sağlıklı, mutlu, bereketli, huzurlu yaşlara inşallah. :) Çikolatalı tost iyi fikirmiş, denemek lazım. :)

    YanıtlaSil
  3. Nice harika yılların olsun :)

    Tost yapmadım ama ekmek arası çikolataya bayılırım :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil