Ana içeriğe atla

Neden ki...


Neden, elektrik kesildiğinde elektrik-ler deriz ki..
Neden, erkekler hem doğallıktan yanayım der hemde niye makyajsız bir kadını bakımsız diye suçlar ki..
Neden, sinekler o küçük delikden girmeyi başarır da, koca pencereden çıkmayı bi türlü beceremez ki..
Neden, insan otururken yorulur ki...
Neden,  bir kadına sırf pantolan giymeyi seviyor yahut çıtkırıldım değil diye erkek gibi damgası vurulur ki..



Bunları yazarkene, bu satırlar geldi aklıma;
Nedenler niçinler nedendir bitmez. Bir şeyi inkar için yok demek yetmez.
Necip Fazıl Kısakürek



Oruç kafası saçmalıkları:1
:D

Yorumlar

  1. cevaplamak istiyorum hepsini :))) izin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de. :) Cevap bulayım diye sordum.

      Sil
    2. elektrik meselesi şudur : -ler eki ampullerin sayısından geliyor aslında. elektrik kesildimi ilk yapılan şey yan odanın da ışığının yanıp yanmadığına bakmaktır :)))

      erkekler , doğallık ve makyaj meselesi : erkek doğal kadından hoşlanır ama makyajlı bakımlı bir kadına sahip olmayı , diğer erkeklere hava atmak, bir nevi egolarını tatmin etmek için ister :))

      sinekler meselesi : sineklerin etrafındakileri çok büyük görürler. o yüzden burunlarının ( burunları var mı bilmiyorum ) dibindekinden başkasını göremezler :)))

      oturmak ve yorulmak : oturan insan tembeldir. tembel insan da zaten hep yorgun :))))

      bu pantalon meselesi de : sanırım güzel fanteziler kurmak için güzel bacaklara ihtiyaç duydukları için bunu açıkça dile getirmeden , ters orantı yöntemiyle olaya giriş yapıyorlar :))

      sevgiler...

      Sil
    3. Evet, bende de var tembellik azcuk. :D
      Elektrik konusunda cidden öyle oluyor. Refleks gibi sanki. :)
      Doğallık ve makyaj meselesi de doğru tespit.
      Teşekkürler cevaplar için. :)

      Sil
    4. Seni tembel seni :))))))

      Hişşşttt çaktırma , o refleks bende de mevcut. Bile bile lades oluyorum her seferinde :)
      Rica ederim. ;)

      Sil
    5. :) şeyy.. Az ama. :p
      Evet, ama insan bi anda kesildiğine inanmak istemiyor. Kesin ondan bakınıyor etrafındakilere. :)

      Sil
  2. Evet bende cevaplamak arzusundayım müsadenizle

    Neden, elektrik kesildiğinde elektrik-ler deriz ki..
    Saygıda kusur etmeyiz de ondan he he ..:):)

    Neden, erkekler hem doğallıktan yanayım der hemde niye makyajsız bir kadını bakımsız diye suçlar ki..
    Aaa canım bak olmas..Hiç erkekler kadınları suçlarlar mı heçç..Her şeyin en iyisini en mükemmelini onlar bilirs..Onlara her daim bakımlı görünmek bizim vazifemizdir..Öylede olmalıdır zaten ..:):)

    Neden, sinekler o küçük delikden girmeyi başarır da, koca pencereden çıkmayı bi türlü beceremez ki..
    Bakınız..Neyşinilceokrafi..
    Cevap: Kapalı alan fobileri olmadığı için..:):)

    Neden, insan otururken yorulur ki...
    E kalk az biraz sende şekerim :)

    Neden, bir kadına sırf pantolan giymeyi seviyor yahut çıtkırıldım değil diye erkek gibi damgası vurulur ki..
    Asıl o damgayı onlara vurcan..Görcekler günlerini..:):)..Sessiz ağzımı açtırmayın şindi..Topunun...

    ...........................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) :)
      Çok saygılıyız çok.. Bayıldım bu cevaba. :)
      Hepsi de güzel.

      Sil
    2. Ayyy elektirk sorusunun cevabı çok güzeldi ve çok güldüm :))
      Ve sineklerin kapalı alan fobileri cevabıda çok iyiydi..
      bir de şu damga meselesi bana yeni fikirler doğurdu :))

      Sil
    3. Gerçekten çok güzel cevaplar, saygı mevzusuna çok güldüm...

      Sil
    4. Eyvalahhh :):) Bende şimdi baktımda kendime güldüm hay Allah..Sıcaktan o sıcaktan arkadaşlar:):)

      Sil
  3. Güzel nedenler sıralanmış. : )

    YanıtlaSil
  4. Anlaşıldı , oruç kafaya vurmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense bunu bi siz diyorsunuz ve siz erkeksiniz... Niye ki acep, bu ayrıntı tesadüf mü ? :p :) :)

      Kafaya değilde, sıkıntıya fena vurdu. :D

      Sil
    2. Hehehe , niye bayan olunca olmuyormu :d
      açlıktan kan şekeri düşüyor , beyine daha az oksijen gidiyor tam o araf zamanında çıkmış sözcükler anlıyorum seni anlıyorum
      :):):):)

      Sil
  5. Beyaz Bahçe nedenlerin cevaplarını güzel açıklamış...
    Güzel nedenler bulmuşsun, çoğaltılabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Elleri Olan Semi ,
      teşekkür ederim :)
      (Ve , hoşgeldin ..)

      Sil
    2. Evet ikisi de güzel cevaplar vermişler, sağolsunlar. :)
      Çoğalması mümkün, ama bende o an o kadar çıktı. :) :)

      Sil
  6. Sadece bizim evimizde gitmez genelde de o yüzden elektrikler deriz...

    Neden kadınlar ve erkekler, birbirleri ile ilgili konuşurken genellemelere başvururlar ki? Çünkü özeller çoğunlukla, genele uymuşlardır, değil mi?

    Kadının güzelliğinin makyajdan gelmediğini bilen, Sevgilisi-eşi makyaj yapmadığı için rahat rahat, dudak dudağa, yanak yanağa olabilmenin mutluluğunu duyan, ya da 40'ına geldiğinde hayattan değil de makyajdan eskimiş bir yüz görmek istemeyen erkekler yok mu? Olsa niye hayıflanayım deme :P Bir de erkek çooook bakımlıdır ya kadından bakımlı olmasını bekler...

    Neden sineklerin doğasına "cam" diye saydam duvarlar koymuşuz ki, ne bilsin zavallı camı...

    İnsan oturduğu için yorulur...

    Pantolon giyme konusu da saçma bir kalıplaştırma, şekilcilik başka bir şey değil. Hepimiz insan sarrafı olduk da pantolondan karakter çıkarımı yapıyoruz :D

    Kadınlar bu yaftayı daha çok yapıyor gibi geliyor bana. Erkekler içinse "çııtkırıldım" olmayanı bulduğuna sevineceğine, zora düştüğünde ardında dayanacağı bir duvar, yere düştüğünde tutunacağı bir el, özetle de hayatta sırt sırta verip rahat edeceğin kadındır o. Kadınların kendilerine muhtaç olmalarını isteyen erkeklerin ve köle olmak isteyen kadınların saçma egoları işte :) Hayata gelip gidiyoruz, hala kemikleşmiş düşünceler... Hııh :P

    YanıtlaSil
  7. Ben evin geneli olarak düşünmüştüm ama dediğinizde doğru.
    Genelleme demeyelim de çoğunluk diyelim. Yani orda erkek desem, sanki birini kastediyormuşum gibi olcaktı. -ler eki yapanların çok olduğunu belirtmek babında kullanıldı. :)
    :D İllaki vardır. Var olduklarını düşünüyorum, en azından. Yoksa evde kaldığım resmidir. :D :) Orası kesin zaten...

    Bazı kadınlarında o yakıştırmayı yaptığı doğru. Haklısınız.
    Ee.. o kemikleri kullanıyorlar hala napalım. Burda kendimi köpek gibi hissettim. Yani kendi cevabımdan dolayı, yanlış olmasın. :)
    Bende size teşekkürü borç bilirim Efenim. :) :)

    YanıtlaSil
  8. nedenini bilmediğimiz şeyler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Yada kendimizce birşeyler bulduğumuz. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…

Güven Duygusu - Hikaye

Dükkana girdiğimde, şöyle etrafa bakınıp ne alacağımı düşünüyordum. Sonra ağlama sesini duydum. Herhalde annesi istediğini almıyor çocuğun diye düşündüm. Raftan en sonunda bir şey seçip kasaya yöneldim. Ağlayan çocuğu gördüm. Sandığım gibi annesine ağlamıyordu. Yalnızdı. Dükkan sahibi müşterisine para üstü verirken, çocuğa bakıp,” hadi defol git, git demedim mi sana. Yok benim beleş verecek malım...” diye sinirli ve hiddetli bir şekilde bağırıyordu. O müşteri çıkınca sıra benimdi. Gözüm çocuktaydı. Gayri ihtiyari elimdekini masaya bıraktım. Çocuk: “ amca, vallahi doğru söylüyorum. Paramı kaybettim, anam evde ekmek bekliyor. Sonra veririm sana. Lütfen..” diyordu, ağlayarak. Dükkan sahibinin “ borcunuz 1.75 lira” dediğinde göz göze geldik. Artık nasıl bakmışsam adam bana “ hep böyle bunlar bacım” cümlesiyle başlayan uzun bir açıklama yaptı. Çocuk verilen parayı kaybettiğini söylüyor, sonra başka dükkandan çikolata alıyormuş. Çocuğa baktım. Oda bana baktı. “ Abla valla birkez yaptım, o gü…