Ana içeriğe atla

Bu da Anne Bamyası

Resimlerle oynamadım yani küçültme falan yapmadım. Orjinal boyutlarında, herhali ile orjinal, doğal bir fotografa bakıyorsunuz.

Hele o bamya. Tamamen doğal. Hiçbir katkı maddesi içermiyor. Kendi doğal iriliği bu bamyanın. :D

Farkı görmek için, uçtaki bamyalara iyi bakın derim. Zati bamyanın çiçeğini bilenler, farkı anında anlar. :) Ama belki çiçeği de büyüktür bunun bilemedim bak şimdi...


Yorumlar

  1. BEN İLK DEFA ANTALYADA GÖRMÜŞTÜM BÖYLE BÜYÜK BAMYALARI HATTA DAHA BÜYÜKLERİNİ ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM.RESİMDE ÇOK GÜZEL.ÇİÇEĞİNİ HİÇ GÖRMEMİŞTİM PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. bamya en sevdiğim bikaç yemekten biri.
    ama hiç dalda görmemiştim.
    güzelmiş.
    :)
    dünkü yazımda varsın, belki görmediysen diye söledim ama.
    :)

    YanıtlaSil
  3. çok büyük değil mi o yav. gerçi sevmem bamya falan zaten :)

    YanıtlaSil
  4. Seyyah Gül; Bizimkilerde onlar kadar olmasa da baya büyükler. :) Büyümeye da devam ediyorlar yani. Herhalde bu hale gelmeden toplanması gerekiyor. :)

    Deeptone; Bende severim. Ama daha yemeğini yapamadık. Azlar ve çabuk büyüyorlar. :)
    Gördüm gördüm de gece gördüm. Yorumumu geceye sıkıştırmak istemedim. :)

    Cem; Evet biraz büyükler. Büyüyorlar, biz birşey yapmıyoruz. :) :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Şubat Dizisi Final

Şubat dizisini bu konumda tanıtmaya çalışmıştım. Konusu her ne kadar orijinal gibi görünse de, orijinal değildi. Dizi bu akşamki bölümü ile final yapacak. Bence geç bile kaldılar. Zira, orijinal olma yolunda ilerleyebilecek güzelim senaryoyu mahvettiler. Yapımcıların mı yoksa senaristlerin mi merakı var, şu karanlık insanlara? Bir kötü adam oluyor ya dizide. Tam iyi olan onu altedecekken, bir bakıyorsun ki arkasında karanlık güçler var. Gölge adamlar falan. Yani senaryo uzadıkça uzuyor. Suyu çıkıyor işin. Şubat dizisi de aynen böyle oldu ne yazık ki. Dizinin kötü adamı sadece Samim Akça diye biliyorken, bir baktık, ardında daha kötüleri de varmış. Gölge adamlar bunlar. Yüzleri görünmüyor. Sonraları daha nice kötüler çıktı. Kimin ne olduğu belli olmamaya başladı. Dizinin başlarındaki o şifalı ilaç olayı artık bayatladı. Dünyanın, olayların akışına sahip olma derdine düştü herkes. İyi görünen insanlar tek tek kötü çıktı desek yeridir. Mesela Şubat'ın baba yerine koyduğu adam Aziz bey…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…