13 Ağustos 2012

Şubat



Dizinin tanıtımlarından anlamamıştım. Hatta nasıl bir konusu var ki acaba demiştim. Sonra bir köşe yazısında dizinin Güzel ve Çirkin adlı yabancı diziden uyarlama bir şey olacağını okudum.
Yazıyı okuduğumun ilerki günlerinde Trtde Güzel ve Çirkin dizisine denk geldim.
Sonrasında dizinin gösterilen fragmanlarına bakış açım değişti. Bilerek bakınca daha başka oluyormuş. Ve merak artıyormuş.
Ve dizide en çok dikkatimi çeken ise dizinin sloganı diyebileceğim bu söz;
Yarayla alay eder, yaralanmamış olan.”


Dizideki güzel kişi yani kadın Melisa Sözen olmuş. Çirkin ise Alican Yücesoy . Onu tanımıyorum ki diyordumki ismini nete yazınca çıkan kişiyi meğer tanıyormuşum. En son Adanalı dizisinde gördüm diye hatırlıyorum. Yaralı yüzü ile çok ama çok değişmiş.
Melisa Sözen'i de oynadığı dizilerden biliyoruz zaten. En son Muhteşem Yüzyılda oynamış.


Bizim Çirkinimiz bir yaratık değil. Yüzü yaralı biri. Dizinin sloganıda ordan geliyor herhalde. Diziyi nette araştırırken adınında diziyle aynı olduğunu öğrendim.
Açıkcası beni meraklandıran bir dizi. Eylülde başlaması düşünülüyormuş. Haa birde Şubat dizisi Trt1 ekranlarından merhaba diyecek.

6 yorum:

  1. Bakalım ne çıkacak bu dizinin altından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım. Leyla ve mecnun dizisinin yapımcısıymış bu dizininkide. Yani genel görüş, değişik olacağı yönünde. :)

      Sil
  2. Huzur sokağı dizisini mrak ediyorum. Hassas bir konu bakalım nasıl işlenecek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birde o dizi var. Açıkcası üstünde düşünmek istemediğim bir konu.
      Bakıp bakmamakta kararsızım o diziye.

      Sil
  3. alla allaaaa çirkin ve güzel çok iyidir ama.
    çizgü filmi yani.
    :)
    bu çirkin az çirkinmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratık yapıp olayı abartmak istemediler herhalde. :)

      Sil