22 Temmuz 2015

Her Bir Yağmur Damlası...

Yağmur yağıyor. Ben onu dinliyorum. Camımı, camları döver gibi yağıyor. Yollara, toprağa kızmış gibi. Delik delik ediyor düştüğü yeri. Kaçırtıyor insanları kendinden. Huzur vermekten uzak çoğunluğa göre bu haliyle.

Oysa, bana en çok bu deli halleri huzur verir. Her bir damlasının düşüşünü izlemek için çaba sarfederim. İmkansızlık peşinde kendimi unuturum. Ve işte o an huzuru bulurum. Aklımda yağmur ve öfkesi. Gözlerim düşen damlalarında.

Maksadım ıslanmak değil. Yağmuru izlemek. Delice yağarken, o toprağı delen her bir damlaya odaklanmak. Yağmur kadar delice. Ve biliyorum imkansız. Ama biliyor musun... hoşuma gidiyor. Ve en önemlisi huzur veriyor. Tıpkı sonrasında açan o güneşin, insanı gülümsettiği gibi... 






11 yorum:

  1. Bir yağmur damlası gibi düştün susayan yüreğime. Çatlamış topraklar gibi ellerim. Avuç avuç avuçlasam yerde biriken suyu. Yeniden dirilip de canlansam. Sadece senin için yaşasam, bir ömür boyu hayatında olsam. Her nefes alış verişim bir damla yağmurun varlığıyla kaim olsa. Sevgi, şefkat, merhamet olsa. Bir damla yağmur rahmet olsa. Gece yağsa, gündüz dursa. Gündüz yağsa gece dursa. Bir tarafta bulut olsa, diğer tarafta güneş ile oynaşa dursa. Herkes mutlu olsa, sen ve ben gibi inanç içinde umut, umut içinde inanç olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel satırlar bunlar. Yüreğinize sağlık.

      Sil
  2. Bardaktan boşanırcasına yağmur bana da huzur verir:-) Evde pencerenin önündeyken tabi:-)

    YanıtlaSil
  3. huzur mühim, hangi şart ve koşulda huzurlu ve mutluysak onu yapmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın. Zira huzur, parayla satın alınmıyor..

      Sil
  4. tam da yağmura hasretimiz doruktayken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da hasret kalacağız galiba. Bugün baktım da önümüzdeki bir hafta yağış yok görünüyor bizim burada. :(

      Sil