18 Mart 2019

Keramet Sudur Su.

Akşam bozuk bir moralle uyuyup, üstüne gece bir saat çocuk uyutmaya çalışınca, üstüne yine erkenden kalkınca, insanda fazlaca sinir birikiyor ne yazık ki.
Gece çocuğu uyutup yatağa uzandım,  bildiğin sinirden çığlıklar atacaktım.
Sonra aklıma instagram hesabım var iken bir yorum görmüştüm, o geldi. Çocuk ve kardeş üzerine bir yazıda.
Yorumdaki kişi, şimdiki annelerin çocukları için kendilerini çok hırpaladıgini söylüyordu. Kendileri,  hem kendine vakit ayırıp hem ev işlerini hemde yemek yapabiliyormuş. Hele gece uyanmak da neymiş. Niye uykusundan olsunmus. Gece beslenme olmazmış, 4 aydan sonra. Verirsin suyu içer yatar. Sonra alışır uyanmaz, diyordu o kişi.
Şimdi diyorum ki, sen Allah'ın sevdiği kulusun herhal. Senin çocukların hiç diş çıkarma sürecinde mızmız olmamış. Hele 7 side hiç gaz sorunu yaşamamış. 7 çocuk yapmış, tabi bakmak kolay gelince.
Annelik biraz fedakarlık değil mi...
Gece uykum bölünmesin diye çocuğu emzirmemek nedir...
Bunu kendi rahatın için değil vakti geldiğini düşündüğünde doktora danışıp kesersin. Doktor gelişimine kilosuna göre tamam yada devam der.
Haksız mıyım sevgili anne blogdaşlar







8 yorum:

  1. Tabii ki anne olmak fedakarlık gerektirir. Benim bu konuda engin bilgilerim olduğu söylenemez ama bebeğin tüm gece aç kalması bana da yanlış gibi geldi. Bloğunuzu yeni keşfettim. Takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazıda belirttiğim gibi, doktora danışmadan erkenden kesilmemesi gerektiğini biliyorum.
      Hoşgeldiniz. :)

      Sil
  2. Çocuk var çocuk var herkesin anneliği kendine hiç sevmem böyle bilmişleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Insanı yok yere kendini kötü hissettiriyorlar.

      Sil
  3. insanlara tavsiye vermek başka bir şey de herkese kendi yaptığı doğruymuş gibi söyleyip eleştirmek tuhaf yani. bütün çocuklar da aynı değil ihtiyaçları farklı olabilir ki. yengemden biliyorum ben ilk çocuğu gece hiç uyanmazdı ama saatini takip edip doyururdu onu ikincisi gece acıkıyor bir şey oluyor uyanıyor mesela. doktorun söyledikleri önemli bu konularda doğru demişsin insanlar tuhaf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tavsiye başka birşeydir.
      O şahıs bildiğin yap da kurtul der gibiydi.

      Sil