5 Kasım 2022

Okuma Listesi

 Son yazım neden listeye düşmedi ki...

Çok üzgünüm ama ben.


21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. bilemedim ki benim de yorumlarım gözükmedi kafası karışık blogların. düzelir zamanla sıkma canını. geliriz biz nasılsa :)

      Sil
    2. Düzelir İnşallah kısa zamanda. Bir önceki çıktı sonrası yok.
      Anlamadı ben bu işte bir şey .

      Sil
  2. oluyordur bazen. çok devam ederse blog mahallesi arkadaşımıza söyle o çözer :)

    YanıtlaSil
  3. spama da bakıver arada :)

    YanıtlaSil
  4. Listeye düşmedi ama yayımlandı, öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Konu görünüyor blogda. Ama listeye bakınca yok.

      Sil
  5. dün bu yazına yorum yapmıştım. spam da olabilir. bu tür sorunlarımızı blog detektifi (blog mahallesi) arkadaşımız çözüyor. ona söledim şimdi. görünce gelir sana yardıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deeptone. Yorum kısmı da sıkıntılı. Kocaman oluyor nedense. Blogger bana dönme diyor sanki. :))

      Sil
  6. Merhaba beni deep gönderdi :D Sorunu çözmeye geldim :)
    Bu tür sorunun bir kaç sebebi olabiliyor ama ben size buradan hızlıca bir kaç yöntemi anlatayım.

    Öncelikle yayın paylaşım esnasında Saat ve tarih ayarı bölümünde bulunan Yayınlanma tarihi kısmından kaynaklı bir durumda görülür. Mesela bir yayını yazmaya başladık ve 5 10 dk sonra yazıyı bitirdik diyelim. Oradaki saat ve tarih geride kalıyor ve yayınladığımızda geç düşmesine sebep oluyor. Yayınlaya basmadan önce orayı otomatik konuma getirmelisiniz. Yada o an ki saatten 2 dk ileriye planlayıp yayınla diyin.

    Diğer bir sorun blog adresinizde bulunan saat ve tarih ayarından kaynaklanabilir. Saat ve tarih uyuşmazlığı varsa okuma listesine geç düşme olasılığı yüksektir.

    Diğer bir sorun ise http ile https arasındaki rss çakışması yüzünden yayın adresini algılamada sorun yaşar ve geç düşmesine sebep olur.

    Bu ve bunun gibi bir çok sorun teşkil edebilir. Daha detaylı inceleme için bana ulaşırsanız geniş kapsamlı bir inceleme başlatıp sorunu çözebiliriz :) Buradan komple kafanızı karıştırmayım ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk dediğinize uyuyor düşmeme sebebi son iki konunun. Zira yazıp hemen paylaşım yaptım. Ama sonra o yayın saati falan değiştirdim. Etiketler ekledim . Yine düşmedi. Bu konuda düşmemiş peşine. Önceden geç de olsa düşerdi bunlar hiç yani. İlk kez başıma geldi. Birde yorumlar da hep spama düşmüş. İlginç.

      Sil
    2. Dilerseniz instagram üzerinden bana ulaşın detaylı bir inceleme yapalım. Feed adresleriniz normal tam olarak sorunu çözmek için bağlantı yapmam gerekli.

      Sil
    3. Dün unutmuşum teşekkür etmeyi. Kusura bakmayın.
      Ben yeni konu yazıp tekrar deneyeceğim. Olmadı bakacağız artık. Eşimde anlar biraz. Yine olmadı size dönerim. Çok sağolun.

      Sil
    4. Rica ederim ne demek elimden geleni yaparım ben

      Sil
    5. Bugün gün içinde mutlaka dönüş yapacağım size. Biraz geç oldu kusura bakmayın.

      Sil
  7. Dün düşmüş benim listeme.

    YanıtlaSil