7 Temmuz 2023

Hayatımın Neşesi Dizisi

Az keyif almak maksadıyla açtığım dizi, bildiğin asabımı bozdu. 

Türü galiba komedi ama bence karakomedi olmalı. Bunu da doğru biliyorum herhalde. Aslında komik olmayan bir dizi.

Neden mi?

Zira en sinir olduğum noktası, çocuğun annesine olan tavrı. Aşağılama mı desem, küçük görme mi bilmiyorum. Yani karşısında sanırsın anası değil sevmediği bir arkadaşı var. 

Kaynana ve görümce ayrı bir değişik. 

Hele bir tanışma olayı vardı. Kadını kimse umursamadı.

Bilmiyorum, belki de gülmek neşelenmek için açtığım dizide bunlara maruz kalmak beni bu kadar sinir etti. 

Yani yoksa bunların alası başka dizilerde dolu. 

Yada belki biraz kendimi koydum o kadının yerine. 

Ay aman bilmiyorum. 

Tek bildiğim o kızın annesini küçük görmesi beni acayip rahatsız etti. 

Nokta.

.....

...

...




6 yorum:

  1. Tvde denk gelince parça parça izledim ben de. Komik değil gerçekten, kadınlar evlenince maalesef hep bunlara maruz kalıyor. Hizmet edersen iyiysin, her zaman evdekilerin arkasını toplamalısın ama ne hissettiğini umursamazlar.
    Daha dün instagramda bir paylaşım gördüm, yorumlar sinir etti. Videoda gelin ve damat düğün salonuna giriyor ve gelin rahat yürüyebilmek için çiçeği damada veriyor, adam da birkaç saniye içinde kenara fırlatıyor çiçeği. Başta kadınlar olmak üzere herkes geline laf atmış. Erkek çiçeği taşımak zorunda mıymış vs. diye. Kadın ömür boyu eşini ve çocuğunu taşıyor ya o ne olacak? İki dk çiçek tuttu diye ölmezdi adam ama bu zihniyette kadınlar bile olduğu sürece değişmez durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın kadının kurdu yada dostudur diye bir laf vardır.
      Çoğumuz kurt olmayı tercih ediyor.
      Çiçeği vermek niye suç ki yani... Ben hâlâ saklarım benimkini.
      İnsan diye vermiş işte. Hayır dese o adama hak yani.

      Sil
  2. Komedi türü benim hep sinirimi bozmuştur :D Aksiyonların komedisi daha güzel oluyor her daim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende severim o türü. Gerçekten güldürüyor üstelik.

      Sil
  3. dönence adlı diziye başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona bakmadım. Kendi düşen ağlamaz diye bir dizi var. Netten ona bakıyorum ara ara. :)

      Sil