11 Temmuz 2023

Bir Gün Meselesi Bu

Anlayana...

Gün dediğim de özel bir gün değil.

Bildiğin gün. Hani o günlerin bir kısmında altın toplanır ya... Öyle bir gün işte.

Ben hiçbir güne dahil değilim.

Ama arkadaş gününe giderim çağırdıklarında. Zati para miktarı da bana göre çok. 

Neyse mevzu bunlar değil.

Mevzu, benim o grubun içinde kendimi yalnız hissediyor olmam. Bunu da çok başka bir misafirliğe gittiğim gün farkettim. Hemde yıllar sonra. 

Nasıl mı yalnız hissediyorum?

İki kişi bir köşede konuşuyor. Diğer bir iki kişi de başka bir köşede. Ama kendi aralarında. Aslında bu durumu ilk o grubun içinde bulunduğum gün de anlamıştım. Anlamışım yani ama ilk sefer diye görmezden gelmişim demek. 

Zaten aralarında kendime bir yer bulamadım. Bulmak istemedim belki de. Arkadaş çevresi geniş biri değilim ben. Yada arkadaş olmayı beceremiyorum. 

Şuan bunlar nereden mi aklıma geldi? 

Bu ayın gün tarihini ayarlamaya çalışıyorlar. 

Hislerimi yazmak istedim ama yazamadım. Belki de hepten yalnız kalmaktan korkuyorum. Şuan arada görülmez ama incecik bir bağ var gibi. 

Varsın öyle kalsın. 

Şuan yazarken deşarj oldum galiba. 

Daha iyi gibiyim. 

......

.....

...

..




12 yorum:

  1. olsuuun yine de bir çevren olsun iyidir :)

    YanıtlaSil
  2. Kadın günlerinden ben de pek hoşlanmam. Pandemiden sonra lav olduk. Özledim mi? Hayır 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mi... İnsan bir aracı olmadan istediği için görüşmeli.

      Sil
  3. Bazen insan böyle hissediyor. Ben de Bilgehan küçükken bir gün baktım millet içeride yiyor içiyor ben başka odada Bilgehan oyalamaya çalışıyorum. Bir an, ne yapıyorum ben olup çıkıp eve döndüydüm :D Seninki gibi bir durumda kalsam, hooop gizli saklı ne konuşuyorsunuz diye dalarım birisinin arasına sanırım, heheh, onlar da rahatsız olsunlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim grupta çocuklar genellikle aynı yaşlarda. Hatta aralarında ay yada gün var. Yani biri değil hepimiz senin gibiydik zamanında. :) Şuan büyüdü hepsi.
      O benim yapabileceğim bir şey değil 😀

      Sil
  4. O günler hep öyle ama:(

    YanıtlaSil
  5. Benimde vardı içinde iken bu duyguları hissettiğim grubum , yavaş yavaş kendimi oradan uzaklaştırdım . Şu an da kendimi ait hissetmediğim alanlarda bulunmama kararımı sonuna kadar uyguluyorum , en azından özel hayatımda .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen istemeden bulunulan bir ortam insana çok iyi gelebiliyor
      Misal ben bu aydınlanma olayını istemeden bulunduğum ortamda kendimi iyi hissedince yaşadım.

      Sil
  6. Neyse ki benim gün olayım yok. 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması iyi de diyemem kötü de. Kişiye göre değişir.

      Sil