17 Eylül 2013

Hayırlısı...


İnsanın aklında bir şey takılı kaldı mı, o insanın işinden hayır gelmiyor. Başka bir şey yapamıyor. Yapmak istemiyorsun. Şu günlerde öyleyim.
Günde en az 100 kere iş ilanlarına bakıyorum. Kendime uygun olanları yazıyorum. Hatta arıyorum. Kimisine de gidiyorum. Ama gitmekle iş bitmiyor. İş görüşmesine sanki birinin zoru ile gitmiş gibi bir ruh hali ile gidiyorum. Kendime ben bizzat iş vermem. İstemediğini düşünürüm çünkü. Öyle hal alıyor beni o görüşmelerde. Tutuluyorum kalıyorum. Eğreti gelin gibi oturuyorum. Aklıma soracak bir şey gelmiyor. Yeri geliyor, sadece bakışıyoruz karşımdaki ile. Sonra da diyorlar ki, bu işte biraz atik olmalı insan, konuşkan olmalı. Sonra içinden de diyor ki, ama sende hiçbiri yok, yallah... Tabi dış sesten beni arayacaklarını söylüyorlar.
Dahası içimi korku kaplıyor. Yahu, iş isteyen benim, arayan benim. Talep eden benim. Niye korkuyorum bilmiyorum. İş olacak diyecekler diye resmen ödüm patlıyor. Deli miyim neyim, bilmiyorum. Olmayınca da, niye olmadı diye dertleniyorum. Hala buralarda kaldım diye içerleniyorum. Şimdi kesin sizde bu kız delirmiş dediniz. Haklısınız.
Bu gel gitlerle içimden yazmakla gelmiyor. Bir de iş için buradan ayrılmakta ayrı dert oluyor zaten. Adama söyleyenekadar göbeğim çatlıyor. Öyle bir ruh hali ile de çıkıyorum ya, baştan enerjim gidiyor.
Bilmiyorum, halim, sonum ne olacak. Yeni bir iş bulacak mıyım.. Yoksa atanır mıyım ki acaba bu sefer... pufff...
Bir de ev meselesi var. bulamadık daha gönlümüze göre bir ev. Hayırlısı... Hayırlısı...

10 yorum:

  1. Çok zordur bilirim..umarım gönlünüze göre bir iş ve ev bulursunuz..Bazen hayat geçiş dönemlerinden ibaret oluyor..sakin ve soğukkanlı olmakta fayda var..Birde herşey olacağına varıyor..Hayırlısı olsun sizin için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım... İnşaallah. Amin... Amin..
      Evet olacağına varır herşey.. Şu belirsizlik bitiriyor insanı en çok.
      Sağolun. :)

      Sil
  2. hakkında hayırlısı olsun inşaAllah..
    bu arada kalmışlık hissini bende yaşadım maalesef, ama inan bu kadar çok strese değmiyor!sanırım çalıştığımız yerle duygusal bağ kurunca ihanet ediyormuş gibi hissediyoruz, haliyle buda bütün enerjimizi alıyor..
    çok fazla kafana takma yani, isteklerini gözden geçir ve daha kararlı bir şekilde git görüşmelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... Eksik olmayın. :)
      Galiba tam olarak bu bendeki korkunun, isteksizliğin nedeni. Halbuki adamda git istersen dedi. Bilmiyorum, belki de başka yerde başaramamaktan korkuyorum ben.
      Sağolun. Önce ne istediğimi bilmem gerek cidden. Öyle her işe balıklama dalmamam lazm birde. :)

      Sil
  3. Sıkıntılar biter mi?
    Hayırlısı olsun... :)

    YanıtlaSil
  4. bak şimdi ben de anlamadım ki neden böle yaptığını.
    hem istiyor hem istemiyor gibi.
    çok istekli olunca alırlar ki tabii.
    :)
    atanmak. anlamadım yine.
    yani, sen şimdi devletten atama tayin mi bekliyorsun ki bir yandan da.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende istek azlığı var, itiraf ediyorum. ama korkudan yaa..
      kpss atama olursa diyorum. :)

      Sil
  5. canım ya üzülme bi vakti vardır da onun için olmuyordur. Hem iş hem ev konusu.
    İnşaallah gönlünden geçenin birebir aynısı hatta daha güzel olanından bir iş ve ev bulursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir elbet. Ama beklemek can sıkıcı oluyor. :)
      İnşaallah.. Amin.. diyorum, canı gönülden. Eksik olma.

      Sil