27 Eylül 2012

Bombardıman

Bu yazı bazı yantesir etkisi yapan bazı bazı içecekleri içmiş insanın ağzından çıkmış gibi yazılmış hissi verebilir. Vermeyede bilir. Keyfin bilir. Ben bilmem. Eşim bilebilir. Ama bi eşim de yok ki.

Bugün yine açım ben. Sabahları kahvaltı yapmıyorum. Bu noktayı lütfen henüz okula gidenler, yaşı +18 sınırı altındakiler dikkate almasın. Kahvaltı önemlidir. Yapılması lazımdır. Yapmayan ... yapmadığına üzülür, diyeceğim, merak etmeyin.

Ben bi kase büyümix yiyorum, birkaç sabahtır. Büyüyeceğim, büyüyüp koca insan olacağım. Yeğenime alıyorum sözde. Sabahları aşırıyorum, bir tanesini. Tadı güzel ama. Ve kısa süreli tok tutuyor cidden. Ama benim açlığımı gidermiyor. İnsan yemediği zaman hakkaten acıkmıyor. Yedikçe yiyesin geliyor. İnsan boşuna kilo almıyor.
Kilo da demişken, evde iyiki kilom öğrenildi. Herkese bi şişman bi şişman görünmeye başladım ki, sormayın. Öncesinde dünyanın en zayıfı idim. Şimdi şişko olduk. Boşuna değil, fazla bilmek zararlı anacım. 10 seneyi aşkın bilmeden gül gibi yaşıyordum. Ne oldu da öğrendim ki, Allah Allah... Abartıyorum tabiki de, şimdi beni tombik sanmayın. Zayıfım da, kilom ailemin tahmininden yüksek çıktı. Neticede şaka konusu oldum. Yani gencim, güzelim, zayıfım.. oh hayat mis. Diyorum, inanıyor muyum? Orasını karıştırma.

Şimdi bana güzel şeyler yazın. Süpersin, harikasın deyin. Bombasın, aman patlamayasın, deyin. Çekinmeyin. Benim bünye, bu laflarla acayip beslenir. Mesela bu güzelim yazıyı, sabah sabah bana süper diyen birinin etkisi ile yazıyorum. Düşünün artık gerisini. Yoksa ben, başka bi mevzudan bahsedecektim. Aslında o konuyu nasıl işlesem diye düşünüyorum. Araya da bunu sıkıştırdım gitti işte.

Laf söyledi bal kabağı. Gel bize bazı bazı. Ama hergün değil, misafir sevmem. Rahatıma düşkünümdür. Misafirden kastım, gerçek misafir. Yoksa sana kapım bildiğin üzre, sonuna kadar açık.

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bunu iltifat olarak alıyorum. :D
      Öyle yazdım gitti. Biraz arada saçmalamak lazım. İyi oluyor.

      Sil
  2. Hayalparestçim hazırmsın bah başlıyorum:

    Hayallerin en peresti..Yürrüüü be kim tutar seniii..Mükemmelin ötesinde biryerlerdesin..Süperde neymiş heeeççç süpersonik bir kişiliksin..İyiki varsın..hep var ol!!!!!
    (yettimi bacım :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo.. Yetmez mi? Beni bir ay idare eder. :D
      Çok sağolasın.
      Ama yanlış anlama olmasın, bi bu yazı için değil benim derdim, ben genelde hep isterim. :p
      :) :)

      Sil