14 Aralık 2012

U.H Çekiliş Sonucu



Sabırsızla beklenen işte o an... da daa da..dam.. :D
Abartmayı seven bu bünye.. korkmayın fazla abartmayacak.
Saat 19 itibari ile çekilişimi bitirdim ve sonuçladım.
Son yirmi dk.dır da resimlerle falan uğraştım.
Elimde delil olsun değil mi?
Neyse.. Efenim.. İşte kazanan şanslı okuyucu:

Supercellma tebrik ediyorum. Şansın hep sana gülsün diyorum.
Ve katılan tüm blogdaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. İyi ki beni yalnız bırakmadınız. Çok teşekkürler. İyi ki varsınız..

 Not: Supercellma benimle iletişim için: uyusukhayalperest@hotmail.com

8 yorum:

  1. Tebrikler...
    milli piyongo biletide almasını öneriyorum kendisine,
    şans kapıyı kırmış bir kere dimi ama :D

    Bu arada;
    Süpercellma herhangi bir şekilde iletişime geçemezse yedek adaylarınız var mı acaba ?
    :D :D

    YanıtlaSil
  2. süpercellma sevindim aferin ona.
    :)
    sana da hayırlı olsun ne güzel bişi yaptın ki.
    :)

    YanıtlaSil
  3. yarışmayı düzenlemen gayet güzel, kazanan okuyucuyu tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. Tek tek hepinize teşekkürler. :) Bir daha da çekiliş yapmam artık. İlk ve tek olsun. Kıymetli olsun. :D

    YanıtlaSil
  5. İtiraz ediyorum. Videolu kanıt istiyorum.

    :P

    Kazanana tebrikler, düzenleyene teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Kalmadı, taze bitti maalesef o kayıt. REsimle idare etceksiniz artık.
      Ben teşekkür ederim efenim, katıldığınız için.

      Sil