21 Mart 2013

Oradan Buradan Uyarlama Değil, Kendi Senaryonuzla Gelin.

Dizi sektörü Kadir İnanır filmlerine fena takmış kafayı. İlk önce Selvi Boylum Al Yazmalım'ı denediler. O güzel filmin bence dizi şekli hiç olmamıştı.
 
Sonra Dila Hanım'a el attılar. Onu da iyice bozup çorba yaptılar, sağolsunlar. Hoş, sadece Kadir İnanır filmlerine değil, diğer film ve yabancı dizilere de taktılar. Ve tabiki de kitaplara. 
 
 
Şimdi de Tatar Ramazan filmini dizi yapmaya koyulmuşlar. Gördüğüme, duyduğuma inanamadım resmen. Ne gerek duymuşlar. Üstüne üstlük Tatar Ramazan olarak, şahsen benim hiç sevmediğim biri olan Bülent İnal'ı seçmişler. Adamda bir iticilik var yahu. Ben sevmiyorum, o olmamalı idi. Ama Kenan İmirzalıoğlu olabilirdi.
 
Ama olmasın hiç biri. Ne gereği var diyorum. Niye her efsane olmuş, yılların eskitemediği filmleri, dizi yapma gereği duyuluyor ki. Bu kadar mı köreldi bu senaristler Allah aşkına. Yeni bir şey üretemiyorlar mı?
 
Gelsinler bana. Bende senaryo gani gani. Ama yok, illa böyle saçma sapan işler yapıyorlar.
 
Bırakın Tatar Ramazan'ı. 
Bırakın güzelim Yeşilçam filmlerimizi. 
Bırakın güzelim kitaplarımızı. 
Yapın kendi senaryonuzu da görelim artık. Gelmeyin karşımıza artık, böyle uyarlamalarla. 
Ayıp oluyor ayıp. Benden demesi.

14 yorum:

  1. katılıyorum sana
    mındar edecekler Ramazan'ı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Gerçi koca Tatar Ramazan o. Kolay kolay bir şey olmaz. :) Ama güzelim film haliyle hep hatırlamak varken, dizi haline ne gerek var. Değil mi?

      Sil
  2. Kadir İnanır' ı da sevmezdim zaten, hala da sevmem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılmam ama Tatar Ramazan filmini çok severim.

      Sil
    2. hmmmm... neden, tatar olduğu için mi? :))))

      Sil
    3. Hımm.. Olabilir. :D Tatar tarafım yüzünden seviyor olabilirim.

      Sil
    4. bende de atar bi tarafım var, atarlanıyorum bazen :)))))

      Sil
  3. Tatar Ramazan bu işe bence çok kızacak. Çakma Ramazan mı olur canım, iyice şaşırttı bunlar. Hem Bülent İnal ne alaka. Ben de sevemedim gitti:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızsın bence de. Haktır. :) Değil mi ama, adamda bir sevimsizlik var. :D

      Sil
  4. evet yau hiç düşünmemiştim böle.
    yazamıyolar.
    :)
    kolaya kaçıyolar.
    :)

    YanıtlaSil
  5. ayyy yüzde bin beş yüz katılıyorum sanaaa !
    gereksiz işler, aynı işleri temcit pilavı gibi ısıtıp ısıtıp önüne koyuyorlar bizimkilerin.
    ben de trabzonda çekilcek die duydum :S şaşırdım..
    yayından kalkar eminim zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim birkaç tane cezaevi değiştiriyor.
      Belli olmaz. Laf söyler ama izleriz biz. :D

      Sil