9 Ocak 2021

Özür

Çok çok çok özür diliyorum hepinizden.

Bir önceki Sevgisizlik Öldürür başlıklı konumu kaldırdım yayından. 

Bilmiyorum, içim rahat değil. 

Ya konudan ya da konuyu başka yerde görmüş olmamdan. Kestiremiyorum şuan kendi ruh halimi. Ama kalsın istemedim.

Yorum yapan o iki arkadaştan daha çok özür diliyorum. 

Yapılınca ben kendim sinir olurum bu duruma. Ama dediğim gibi içimde garip bir rahatsızlık oluştu paylaştıktan sonra.

Bir daha olmaz Inşaallah. 

Başka bir yazıda buluşmak üzere. 

Kusura bakmayın olur mu...



7 yorum:

  1. ben bişi anlamadım görmedim yazıyı zaten de nasıl rahatsan öyle ol tabi öyle bi seslenmeye uğradım yani hadi papatya çayı iç ya da tarçın çayıı :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgisizlik öldürür. Doğru bir söz, muhtemelen icerigin de bir o kadar doğruydu. Ben de yakalayamadım. Pasa gönlün ne isterse öyle yap, kim ne karışır😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Ama dediğim gibi başkasında görünce bazen kızdığım bir husus bu. O yüzden açıklama yapmak istedim.
      Yorum yapılmamış olsa bunu da yazmazdım. Ama iki yorum vardı. Rahatsız edende o aslında.

      Sil
  3. Bir deneyden bahsediyordu. Bebekler üzerinde yapılmış. Ve yarısı ölmüş maalesef.
    Sebep sevgisizlik.
    Anlayışınız için teşekkür ederim.
    Hiç yapmadığım bir şeydi. Ama yayında olması daha rahatsız edecek diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  4. sevgisizlikten mi öldürdün yazıyıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldüm yaa..
      Olabilir mi... yok yok ondan değil.
      :))

      Sil