11 Kasım 2011

Ben Mi Zayıfım, Hadi Canım Sende

Dünyada nüfusun nerdeyse yarısı ne yazık ki obezmiş. Ya da obez olma sınırında. Türkiye'de de sayı baya büyük. Yemeği severiz. Can boğazdan gelir demiş Atalarımız.

Ama şu dünyada gelin görün ki yemeği sevmeyenlerde var. Hastalıkları yüzünden.

İngiltere'de de bir anne bu hastalık yüzünden kızından daha zayıfmış.

Yandaki resim bu anne kıza ait. Görünen manzara, annenin aleni hasta olduğunun kanıtı değil mi? Ama anne bu ters orantıdan şikayetçi değilmiş. Kendini zayıf görmüyormuş üstelik.

Bu durumda kendini zayıf görmeyen bir tek o değil. Böyle bir hastalığa yakalanmış biri daha söylemişti bunu. Kendilerini zayıf görmüyorlar. Bu durum sadece hastalık nedeniyle zayıf olanlara özgü bir durum değil tabi. Normal olarak zayıf olan birine sorsanız onunda cevabı, ay ben çok zayıfım olmaz. Çünkü zayıflar kendilerini zayıf görmezler. Belki bazısı görüyordur ama çoğunluğu değil. Ben duymadım.

Kilolu biri kendi kilolarının farkındadır. E tabi şişmanımda der. Başkaları tarafından duymak ile kendinden duymak arasında da fark vardır tabi. Ama siz zayıf birine, sen zayıfsın dediğinizde, onunda evet evet zayıfım hemde çok zayıf dediğine şahit oldunuz mu? Cevap genelde teşekkür olur. Yani iyiyim, zayıfladım biraz tarzında olur.

Bende bir zayıf olarak kendimi zayıf görmüyorum. Görmüyordum yani. Ama artık görüyorum. Kollarım çırpı gibi. Neden mi? Yeni doğmuş yeğenimi kolumda rahatça tutamıyorum yahuu. Çocuğun kafası durmuyor.

Evet evet, ben zayıfım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder