Ana içeriğe atla

Orjin Sen Gerçek misin

Uydudan yayın yapan hemen hemen tüm kanallarda reklamı çıkıyor bu tip ürünlerin. Hemde dakikalarca.
Ürünün özelliklerini sayıyorlar da sayıyorlar. Hele ki bunları bizden sizden normal insanlara yaptırıyorlar ki inandırıcı olsun. Hele ki Orjin denen krem, kendini aştı. Trt de bile reklamları çıkmaya başladı. Reklamlarını daha profesyonel olarak yapmaya bile başladı.
Son reklamlarında karı-koca arası ilişkilere bile girildi.

Bunları izleyen, özellikle kadınlar dertlerine derman olur diyerekten alıyor. Çünkü reklamlarında ağrılara iyi geldiği deniyor. Ama gelin görün ki bu krem bakanlıktan kozmetik ürün olarak izin almış.
Yani ortada tam bir dolandırma var. Reklamlarında ağrıya sızıya iyi gelir. Şifadır deniyor. İnsanları kandırıyorlar. Bakanlık işe al atınca, biz sadece kozmetik ürünüz diyorlar. Bakanlıktan bir şikayet yok, toplatılmıyor ürün deniyor.
Duymuşsunuzdur ya da duymadınız benden duyun.
Bakanlık, reklamlarıyla insanları ilaç gibi iyileştirdiğini söyleyen kremleri toplatma kararı almış. Orjinde bunlardan biri.
Hatta en birinci sıradaki.
Ama gelin görün ki bakanlıktan onlar için toplatılma kararlarının olmadığını söylüyorlarmış.

E siz de kozmetik ürün değil misiniz? Reklamlarınızda ağrınızı, sızınızı alır demiyor musunuz?
Yoksa sizde şu gsm operatörünün avukatı gibi, reklamlarda her duyduğunuza, gördüğünüze inanmayın mı diyorsunuz. Ya da onu demeye getiriyorsunuz da biz anlamıyoruz.
Adı üstünde reklam değil mi? Yalan olmalı. Orjin kozmetik bir krem. Ağrıya, sızıya iyi gelmez. Şifa dağıtmaz.
Bunu açıkca söyleyin de, millet de size inansın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Güven Duygusu - Hikaye

Dükkana girdiğimde, şöyle etrafa bakınıp ne alacağımı düşünüyordum. Sonra ağlama sesini duydum. Herhalde annesi istediğini almıyor çocuğun diye düşündüm. Raftan en sonunda bir şey seçip kasaya yöneldim. Ağlayan çocuğu gördüm. Sandığım gibi annesine ağlamıyordu. Yalnızdı. Dükkan sahibi müşterisine para üstü verirken, çocuğa bakıp,” hadi defol git, git demedim mi sana. Yok benim beleş verecek malım...” diye sinirli ve hiddetli bir şekilde bağırıyordu. O müşteri çıkınca sıra benimdi. Gözüm çocuktaydı. Gayri ihtiyari elimdekini masaya bıraktım. Çocuk: “ amca, vallahi doğru söylüyorum. Paramı kaybettim, anam evde ekmek bekliyor. Sonra veririm sana. Lütfen..” diyordu, ağlayarak. Dükkan sahibinin “ borcunuz 1.75 lira” dediğinde göz göze geldik. Artık nasıl bakmışsam adam bana “ hep böyle bunlar bacım” cümlesiyle başlayan uzun bir açıklama yaptı. Çocuk verilen parayı kaybettiğini söylüyor, sonra başka dükkandan çikolata alıyormuş. Çocuğa baktım. Oda bana baktı. “ Abla valla birkez yaptım, o gü…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…