Ana içeriğe atla

Öhhüü öhhüü.. Bir Dinler misiniz?

Beni.. beni.. beni.. uyuşuğunuzu..
Allah sonunu hayır getirsin, rahmetli Bihter gibi giriş yaptım.
Ne diyeceğim, biliyor musun?
Bugün takvimler 17 Ekim'i gösteriyor ya..
Eee... diyenler var.
Çatlama, söylüyorum. Heyecan bastı beni ya.. Demesem mi acaba hiç.. Kime ne ki..
Olsun, söyleceyeceğim.
Söylüyorum.
Ben bundan bilmem kaç yıl evvel doğmuşum..
Eee.. diyenler var sanki.
Eee.. si işte, anladınız siz. Doğmak diyorum, bugün diyorum.
E sonuç.
Onu da sen deyiver.
...

(şımarık mod ben.)

Farkettimde doğumgünümü hiç paylaşmamışım yahu. Paylaşmış olaydım iyiydi. Neyse.. Bu ilk olsun.

Yorumlar

  1. İlk kutlayan ben olayım buradan :) Doğum günün kutlu olsun canım umarım yeni yaşın sana istediğin herşeyin hayırlısını getirir. Öpüyorum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, DiziManyaQ. Her koşulda ilk kutlayan siz oldunuz. :)
      Amin amin.. çok sağolun.

      Sil
  2. Doğum günün kutlu olsuuuunnnn :):)

    YanıtlaSil
  3. İkinci kez doğum günün kutlu olsun Efenim. İlki nerede ki ? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Gördüm gördüm.. İlkini de gördüm. İlk kutlayanda sizmişsiniz Efenim. Bilemedim.
      Teşekkürler. Çok sağolun.. varolun. :)

      Sil
  4. kutlu olsun doğum günün.. bol hayalli güzel yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :)
      Amin, İnşaallah. Herkesciklere.. :)

      Sil
  5. hepi börtdey öyleyse! ;) Nice musmutlu, şipşirin yıllara =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Çok şirin bi kutlama olmuş. Çok sağolun. :) :)

      Sil
  6. şımarmak bile yakışmış sana...iyi ki doğmuşsun...nice yıllara yaşlara uyuşukcum..;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Şımarıklığa şımarıklık eklendi sayenizde. :) :)

      Sil
  7. Doğum gününüz kutlu, her gününüz mutlu olsun. ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Amin. Bu kutlamayı da sevdim. :)

      Sil
  8. Doğum günün kutlu olsun, nice mutlu yıllara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. :) Eksik olmayın.

      Sil
  9. doğum kutlu olsun :)

    yazım dilini çok seviyorum, çok samimisin :) nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu güzel cümleler içinde ayrıca teşekkürler. :)

      Sil
  10. Güzel, içten ve sevimli yazıların sahibi, hiçte uyuşuk gibi görünmeyen değerli blog yazarı kardeşim.
    Sizi doğurduğu için öncelikle annenizi kutluyorum. Size de uzun ve sağlıklı bir ömür diliyorum. Sağlık olduğu sürece huzur, mutluluk, para, kısacası istediğiniz her şey beraberinde gelecektir.
    Nice güzel 17 Ekimlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyim, yine teşekkürle başlıyım lafıma. Annem adına ayrıca teşekkür ediyorum.
      Bu güzel ve içten dilekleriniz için çok sağolun. İnşaallah diyorum, İnşaallah. Hep birlikte. :)

      Sil
  11. O gün bugün müydü ?
    yoksa bugün o gün mü? :D
    ben direk pıtırcığa odaklanmışım sen kaynamışsın arada
    parti zamanıymış oysa

    iyiki doğmuşsun
    mutlu, umutlu, sağlıklı... nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende mi bürutüz.. demem lazım. :D
      Yaa.. parti tabi. Evdeki tüm mumları hazırla. :)

      Teşekkür ederim.

      Sil
  12. ne güzeeeel heyoooooo çokooş.
    her zaman 18'e girilmiyor tebi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel kutlama için ama ben 18'e girmiyorum ki.. Ooo.. ooo.. benim 18 geçeli çok oldu ki.. Ama olsun benim içim 18 olabilir. Yani ondan daha küçük ama olsun. ;)

      Sil
  13. Aaa blog dünyasının hayalperest insanının doğum günüymüş :)
    Geç oldu ama;
    İyi ki doğdun, doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yaa.. O hayalperest insan bi yaş daha yaşlandı.. Tutamadı kendini, büyüdü. :)
      Teşekkürler, geç meç önemli değil. Hem ne demişler, geç olsun, güç olmasın. :) :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…

Şubat Dizisi Final

Şubat dizisini bu konumda tanıtmaya çalışmıştım. Konusu her ne kadar orijinal gibi görünse de, orijinal değildi. Dizi bu akşamki bölümü ile final yapacak. Bence geç bile kaldılar. Zira, orijinal olma yolunda ilerleyebilecek güzelim senaryoyu mahvettiler. Yapımcıların mı yoksa senaristlerin mi merakı var, şu karanlık insanlara? Bir kötü adam oluyor ya dizide. Tam iyi olan onu altedecekken, bir bakıyorsun ki arkasında karanlık güçler var. Gölge adamlar falan. Yani senaryo uzadıkça uzuyor. Suyu çıkıyor işin. Şubat dizisi de aynen böyle oldu ne yazık ki. Dizinin kötü adamı sadece Samim Akça diye biliyorken, bir baktık, ardında daha kötüleri de varmış. Gölge adamlar bunlar. Yüzleri görünmüyor. Sonraları daha nice kötüler çıktı. Kimin ne olduğu belli olmamaya başladı. Dizinin başlarındaki o şifalı ilaç olayı artık bayatladı. Dünyanın, olayların akışına sahip olma derdine düştü herkes. İyi görünen insanlar tek tek kötü çıktı desek yeridir. Mesela Şubat'ın baba yerine koyduğu adam Aziz bey…