19 Ekim 2012

Müşteri Hizmetleri Değil Dolandırma Merkezi


Efenim size anlatacağım bu olay, bizzat yaşanmış ve gerçek bir olaydır. Adam dolandırmanın bir başka yüzüdür.

Bir yakınım, Ttnet internet bağlantısını iptal ettirmek istiyor. Ama bir kampanyaya dahil. Kampanyanın süresi de dolmak üzere. Bir senelik, tam olarak sürenin bittiğinden emin değiller.

Hem iptal işlemleri hem bu süre hakkında bilgi için ya telefondaki yahut gittiği yerdeki kişi ile bir görüşme yapıyor.

O görüşme neticesinde, kampanyanın süresinin dolduğunu, üyeliğini iptal edebileceğini öğrenir. Ve iptal işlemini yapıyor.

Buraya kadar herşey normal.

Sonrasında öğreniyorlar ki kampanyanın süresinin bitmesine 2 gün varmış. Ve süre bitmeden üyeliklerini iptal ettirdikleri için kendilerine 300 T.L.lik para cezası kesmiş Ttnet.

Şimdi buna ne denir?

Apaçık adam dolandırma denir.

Hilekarlık denir.

Sahkekarlık denir.

Hem sen süre bitmiş de, üyeliği iptal et, sonra kalk, süre bitmeden iptal ettirdiği için ceza kes.

Var mı böyle bir şey..

Kim bu düzenin sahibi? Böyle dolandırma hakkını o insanlara kim veriyor? Adam sana insan gibi sormuş, bilgi istemiş. Sen kalkıp yalan söylüyorsun, bile bile kandırarak işlemini yapıyorsun. Sonra o insana ceza kesiliyor.

Vermeyiz diyorlarmış da icra yoluyla alırız diyorlarmış birde utanmadan.

Eğer telefondaki görüşmede denmiş ise sürenin bittiği, o kayıtlı bir görüşme oluyor. İspat edilebilir. Ama bizzat gidip dediğinde denmişse bilmiyorum nasıl olacak ispatı.

Bu konuda bir bilgisi olan, yol gösterecek bilgisi olanlar, bekliyoruz. Yardımcı olun lütfen.

15 yorum:

  1. bence bir şey çıkmaz. şirketin bunu hatırlatma zorunluluğu olduğunu sanmıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam zorunlulukları yoktur da, kandırmak nerden hak oluyor. Sormuş yani, süre bitmiş mi diye, insan gibi bakıp, insan gibi doğruyu söyleyebilirdi neticede.

      Sil
  2. Geçmiş olsun Efenim.

    İmzaladıkları kağıtta hizmetlerinin sonlandığı tarihle ilgili bilgi vardır. Ayrıca, yine aynı kağıtta süre bitmeden sözleşmeyi bitirmeleri halinde uygulanacak cezai yaptırım ile ilgili de bilgi yer alır. Bunlara dikkat etmemişler mi ? Yoksa bu bilgiler yokmuymuş ?

    Benim tavsiyem; TTNET bölge ve genel müdürlükleri ile irtibata geçsinler. Olumsuz sonuç alıyorlarsa kaymakamlık ya da valilikteki Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunsunlar. Tüketici Hakem Heyeti ücret olarak sadece posta ücreti almaktadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kağıdı ya kaybetmişler yahut bulamıyorlar. O olsa idi, bu olay hiç yaşanmayacaktı zaten kanımca.
      Bizde öyle dedik ama bakalım.

      Sil
  3. http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1324435/ttnet-abone-merkezi-yanlis-bilgi-verdi

    Bu arada şu dikkatimi çekti. Yalnız değilsiniz. Heyete başvuru yaparsanız bu ve bunun gibi benzer şikayetleri ekleyin derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay be. Adamların bi çıkarı mı var yahu bu işten. Bu nasıl bi iştir böyle.. İnsanın aklına cezadan pay mı alıyorlar ki diye de gelmiyor değil. Yani insan bunu niye yapar ki, zevk için mi?
      Kesin şikayette bulunsunlar. Artık vermeleri lazım yani. Bu ne..

      Sil
  4. Sadece TTneT değil , birşeyi iptal ettirirken belinden su alıyorlar insanın. Eee burası Türkiye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık burası Türkiye'yi iyi bişeyde duymak istiyorum. :)

      Sil
  5. hiç olmayacak sanırken bir de bakmışsınız bu dolandırıcılık yardıda kesliyor.Aklınıza gelen her yere bu olayı mektupvari yazın.Her sosyal paylaşım alanında paylaşın.Kanıt yok diye yan çizecek halleri yok.Ben şikayet var sitelerine ve bankanın genel müdürlüğüne mektup yazarak elimde kanıt olmamasına rağmen buna benzer bir dolandırıcılığı kendi lehime çevirdim.nerden baksan saçma.Herkes biliyor kampanya süresi bitmeden çıkmanın cezalı olacağını,2 gün için kişi böyle bir şeye başvurur mu?Oyun oynadıkları besbelli.Genel müdürlüğüne de gönderin.Okumaz demeyin.İşbankası idi buna benzer bir sorun yaşamıştım.Şubeden başlayıp genel müdürlüğe ileti gönderdim.Mutlaka geri dönüş yapacaktır.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Bişey olmaz demeden
    hakkını sonuna kadar savunmalı insan
    böyle yıldırıyorlar insanı zaten
    kanıtlayamazsın, çok uğraşırsın bilmem ne
    onlar da bundan cesaret alıyorlardır

    Onlar kadar cesur olmadıkça hak mak alınmaz

    YanıtlaSil
  7. Hepsi aynı bunların.
    Geçmiş olsun.

    Trajikomik durumlar bunlar. Bankalarda da benzer şeyler yaşatıyorlar. Mesela hiç başvuru falan yapmadan tak diye kredi kartını yolluyorlar. Ancak o kartı kapatmak istersen müşteri hizmetlerini 2 saat laf anlattıktan sonra yine de işlem yaptıramayıp şubeye gitmen, gittikten sonra da 1 hafta beklemen lazım kapaması için falan :D

    Saçma durumlar bunlar...

    YanıtlaSil
  8. yuh yani pes pes.
    bi çözümü vardır mutlaka ama bilmiyorum.
    bi avukata sorsanız ya tanıdık.
    ama alırlar önce o kesin.
    önce ödenir.
    sonra belki dava açılabilir.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler destekleriniz ve moral içeren yorumlarınız için: Erdi Karadeniz, Fuzuli, Deeptone ve adı olmayan arkadaş.
    Yakınımızla konuştuk ama en son kararları ne olacak henüz bilmiyoruz. İnşaallah pes etmezler.
    Haklarını savunurlar.

    YanıtlaSil
  10. Süperonline'ı size tavsiye ederim, biz de de aynını yaptılar 2 sene telefomum cızırtıdan geberdi ama onlar oralı bile olmadılar, ayrıca Süperonline geçince okkalı bir fatura çıkardılar bu mudur müşteriye bakış açısı!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki büyüyünce kaybedilen şeyler çok oluyor. Kaybetmeyi de göze alıyorlar üstelik. İnsan müşterim velinimetim der, başüstünde tutar ama nerdee.. onların gözünü yeni müşteriler bürümüş. Yani herşey imzayı attıranakadar, attırdıktan sonra eyvallah diyorlar.. gibime geliyor artık.

      Sil