Ana içeriğe atla

Film Tadında Hayatlar

Bir mim kapıp geldim. Üstünden vakit geçmeden yayınlıyım.
Hikaye tarzı cevapladım.
Sorular kısmı üstte yer alıyor. Cevaplar hikayenin içine serpiştirildi.
Ben kimleri mimliyorum. İsteyen herkesi. Niye? Üşendim de ondan. Canı çeken ve yapmamış olan yapar. Değil mi?  Zati o sebeple soruları yayınlıyorum.

İşte mim soruları ve bir mim hikayesi:


-Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?

-Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi hangisi olurdu?

-Eminim binlerce sahne vardır ama en en en etkileyen hangisi, sizce?

-Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?

-Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri?


Hayatım bir film. Her sahnenin tek oyuncusu benim. Yönetmeni de benim, yapımcı da. İşim öyle ağır ki.
Keşke 30 olsam dedim dedim..Hep bu yüzden. Birileri bu haykırışımı duydu ve dalga geçip, bensiz filmini çekti. Ama aslında o filmde başrol benim. İçimdeki o çocuğu hiç ama hiç öldürmek istemiyorum. Yönetmen bensem, e doğal olarak senaristte benim ya, istesem hiç öldürmem.

Özel bir kadınım ben. Artık 30unda olmak istemeyen. Sevdiğimde özel olmalı tabiki de. Mesela bu oyunda bana Richard Gere olabilir. Şöyle çıkar kırlara.. benim ayak bastığım yerlere basar.. ayy ne romantik.. Çalıntı senaryo diye dava açacaklar baya yaa.. Ama açamazlar ki, benim filmim gizli gösterim ki. Kimse görmüyor.
Hayat ne de olsa bir paket çikolata gibi. Kötü düşünmek yok. Karşımıza ne çıkacağını bilmiyoruz ki. Böyle düşünmek ne güzel değil mi? Düşünmekten öte dile dökmek. En etkilisi. Hep tatlı süprizleri olsun hayatın. Bunu bilipte yaşayalım hep.
Film çekmek çok yorucu. Çok.. ruhum dinlensin azcık. İzleyenlerinde öyle. Ruhları şenlensin. Gül açsın gözlerinde, gülmekten. Hep hüzün olmaz bir filmde. Zati benim filmimde hüzne yer yok ki, sadece uyuşukluk var.
Filmimde şarkıyı izleyenlere bıraktım. Böylesi de iyi bir yönetmenim.


Yorumlar

  1. Olsada olur, olmasada olur, olursa daha iyi olur..Amaaann heeeç:):) demişin gibi sankim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D hangi konuda? Mimi paslama konusunda mı? Açıkcası birinin görüp yapması hoşuma gider yani. :)

      Sil
  2. Müziği seyirciye bırakmayaydın iyiydi,

    müziğin iyisi farkına bile varmadığındır,
    öyle akar gider sahneyi izlerken derinden...

    Hep tatlı süprizleri olsun hayatın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru dedin evet. Ama hiç aklıma gelmedi etkilendiğim bir müzik. :) Demek ki müzikler hep akmış gitmiş arkafonda. :)
      Amin..

      Sil
  3. Ben mendil ,lokum ve kahve istiyorum müzik şart değil:)) harika olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Hemen geliyorlar... filmimizi de açalım. :)

      Sil
  4. ne olmuş bu bloga yav...

    YanıtlaSil
  5. Benim filmler hep depresif olurdu sanırım :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…

Güven Duygusu - Hikaye

Dükkana girdiğimde, şöyle etrafa bakınıp ne alacağımı düşünüyordum. Sonra ağlama sesini duydum. Herhalde annesi istediğini almıyor çocuğun diye düşündüm. Raftan en sonunda bir şey seçip kasaya yöneldim. Ağlayan çocuğu gördüm. Sandığım gibi annesine ağlamıyordu. Yalnızdı. Dükkan sahibi müşterisine para üstü verirken, çocuğa bakıp,” hadi defol git, git demedim mi sana. Yok benim beleş verecek malım...” diye sinirli ve hiddetli bir şekilde bağırıyordu. O müşteri çıkınca sıra benimdi. Gözüm çocuktaydı. Gayri ihtiyari elimdekini masaya bıraktım. Çocuk: “ amca, vallahi doğru söylüyorum. Paramı kaybettim, anam evde ekmek bekliyor. Sonra veririm sana. Lütfen..” diyordu, ağlayarak. Dükkan sahibinin “ borcunuz 1.75 lira” dediğinde göz göze geldik. Artık nasıl bakmışsam adam bana “ hep böyle bunlar bacım” cümlesiyle başlayan uzun bir açıklama yaptı. Çocuk verilen parayı kaybettiğini söylüyor, sonra başka dükkandan çikolata alıyormuş. Çocuğa baktım. Oda bana baktı. “ Abla valla birkez yaptım, o gü…