3 Ocak 2013

Yazmak İçin Yazmak.


2013...

Daha ilk günlerinde tarihe geçti esasında. Tabi unutmazsak tüm bunları. Mesela Aralık ayı geldiğinde, 2013de yaşanan unutulmaz anlar listesinde, şuan gündemde baya tepki toplayan sansürleyen kitaplar yer alır mı?
Bilemiyorum.

Bugün ayın 3ü, 2013. Yazmak için bu uyumu bekledim mi? Tabiki de hayır. Ama şu var, bayadır dikkatimi çekiyordu; konu sayımın son rakamı ile izleyici sayımın son rakamı hep aynı gitti. Biri arttı, diğeri de arttı. Nedensiz hoşlandım bu durumdan. Ama 7 tek kaldı, 6, 7 olmadı. Şimdi 8 olacak bakalım değişecek mi? Bekliyor muyum? Hayır.

Aslında şu sıra sinirlerim pek bir oturmayı sevmiyor. Herşeye ve herkese sinirlenir olduğumu farkediyorum. Mesela anneme. Kadına saçımı keseceğim dedim. Hele bir kes, konuşmam dedi. Aslında hata bende, niye söylüyorum ki. Yıllardır az az kestim de farkına vardı sanki. Şimdi ne dese, sinir oluyorum. Daha geçmedi galiba sinirim ondan.
Birde anne lafları diye yazsam laflarını, şaşar kalırsınız. Mesela dışarı çıkarken illa söylediği bir laf vardır: çok eğlenmeyin. Şimdi sanmayın, eğlenmeye gidiyoruz. Ya markete gidiyoruzdur, ya ablama. Yahut başka yere. Nereye gidildiğinin önemi yok. Kadın çok eğlenmeyin demeyi hiç ihmal etmiyor. Arada çok eğleneceğiz çok.. deyip laf çarpıtıyoruz.
Birde kendisi giderken söylediği laf; soran olursa evde yok dersiniz, der. Evet evet aynen böyle diyor. Gidiyor ve evde yok dememizi istiyor. Aynen cevabımız şöyle oluyor bazı bazı: evde saklanıyor diyeceğiz.

Evet, annemi de anlattım, rahatladım.
Mı acaba.. Ne alaka ise artık. Zaten sırtım ağrıyor. İyice yaşlandım mı naptım ben.

13 yorum:

  1. ahh anneler ahh benimkisinin öyle garip huyları vardır ama seninki ayrı şekermiş yahu çok eğlenmeyin markete giderken bi de:DD
    beni de sırtım ağrıyo ben de yaşlanıyorum geliba hayalperestim beraber yaşlanıyoruz ooy ooyy:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Eğlenme dedikçe eğlenesi geliyor insanın.
      Oyy.. geçmişler olsun size de. Fena oluyor.

      Sil
  2. Sanki mizahi bir yazı okdum. Ben de 2013'e "Ben bir kurbağayım" yazısıyla girmiş oldum. Biraz gülelim, biraz da gülümsetelim değil mi. Bir kahve içmeye beklerim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh.. biraz. Mizah iyidir. :) Gelirim de sizin blog bende binsaat açılmıyor, neden bilmiyorum.

      Sil
  3. Aman efendim yazılarınızdan çok genç görünüyorsunuz:) sinirlere slm ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu senenin ekiminde 30 olacak bir insanım.. :)

      Sil
  4. Anne işte yapacak bir şey yok. O çok eğlenmeyin lafını söylerken büyük ihtimalle seni bi cafede şuh kahkahalar atarken düşünüyo olabilir gibi geldi bana. :)

    YanıtlaSil
  5. Arseli-ce Günler; :) :)

    Ayşe; benim annem benim hakkımda öyle şeyler düşünmez.

    YanıtlaSil
  6. Anacığın seni bu yaşlara getiresiye kadar saçını süpürge yaptı,
    yemedi yedirdi, giymedi giydirdi... :)
    sen de kalkmış saçımı kesecem diyorsun,
    Anacığının saç kökleri sızlamıştır yaw :)

    hadi bakiyim çok eğlenme buralarda da annenin sözünü dinle... :)
    sigaraya özenme, babanın sözünün dinle...

    böyle birşey vardı dimi tv de eskiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de saç benim saçım. hem bir tek bana karışıyor. Diğer kızına da desin, kesme diye. :d

      Evet. Varyemez amca ile klibi de vardı. :)

      Sil
  7. geçmiş olsun.
    :)
    bi sakin ol yaaaa.
    :)

    YanıtlaSil