19 Haziran 2014

Dondurma Yeme Sanatı.

Dondurmayı çatal bıçakla yemek nasıl bir kafadır. Tamam ben çok kabayım. Dondurmayı kaşıkla yiyorum. Diyeceğim de, diğer bir reklamda da dondurmayı kendi kabında kaşıkla yiyorlar.

Buna ne demeli ?

Evet, bu konu, bugünün aşırı sıcağından bunalmış bir bünye tarafından yazıldı. Ve evet, canı dondurma çekiyor şuan.

Yorumları alalım.

Siz çatal bıçakçılardan mısınız? 

Kaşıkçılardan mı?

:D 

Canınız dondurma çektiyse de gidin alın bir zahmet. Resmini bile paylaşmıyorum. Kelimesine de çekmesin bir zahmet. :D



 

30 yorum:

  1. Dondurma yalanır; çatal bıçakla yenmez. Özellikle bütün çocuklar sever ve dondurmayı yalayarak yer. 12 Eylül 2011'de bloğumda paylaştığım bir çocukluk anımı sizlerle de paylaşmak isterim. vakit ayırabilirseniz, belki bir tebessüm oluşmasına vesile olabiliriz. buyrun burdan; http://mefkuremiz.blogspot.com.tr/2011/09/bir-cocukluk-hatras-bir-paylasm-biraz.html

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Dondurma yalanarak yenir.
      Ama benim kastettiğim kase dondurmalar genelde. :) Külah dordurma başka bir gelenek zaten.
      Bakıyorum konuya.
      :)

      Sil
  2. Kase dondurmada ben de kaşıkçıyım. Çatal-bıçak neymiş yaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Değil mi ama... hiç mi dondurma yemedik canım.

      Sil
  3. Yok canım bıçak çattalla olur muymuş ne tadı kalır öyle :D Ben kaseye bile koymuyorum yalnızken direnk kaşıkla kutusundan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Evet onu bizde yapıyoruz arada. Hele geç vakit ikiü üç kişi yiyeceksek.

      Sil
  4. Bir k.maraşlı olarak diyorum ki k.maraş dondurması çatal bıçakla yenecek kadar sert oluyo :D
    Ama gönlünden ne geçerse artık tercih meselesi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek reklamın mesajı bu. :D Bu dondurma gerçek maraş. Ondan çatalbıçakla yiyorlar. Yoksa Haluk ve Meltem'in kıllık yaptığından değil..
      Tercihim kaşık :)

      Sil
    2. Bakma ben hiç sevmem maraş dondurmasını :D
      Benimde kaşık tercihim ;)

      Sil
    3. Hafiften erirken kaşıkla yenmesi mümkün olur belki. :D

      Sil
    4. Evet yoksa komik kaşıkla yemek baya zorluyo işin kötü yanı kolay erimiyo :D

      Sil
    5. Sınavlarım bitsin dönünce gödereyim mi ;)

      Sil
    6. Oo.. Bu lafı ettin ya, gönderdin ve ben yemiş kadar oldum, inan.
      Çok naziksin.

      Sil
    7. Canım benim çok istediysen valla gönderirim ;)

      Sil
    8. Yok, öyle canım çekmedi, merak etme. :D
      Eksik olma. Cidden almış kadar oldum.

      Sil
  5. magnum yiyom ben dün klasiğini bugün çift çikolatalısını yedim :) bak algidanın dondurmaları var hani pasta gibiler, sert onlar mozaik pastalı veya çeşitleri var işte, onlar çatal bıçakla yenebiliyo kii :) bunun dışında yenmez tabii öleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi reklamları izlediniz. :D
      O sert mozaik pastalar harika oluyor ama. Ama onlar pasta tabi çatalla yiyeceksin. :)
      Ben kase dondurmayı kastettim genel olarak.
      :)

      Sil
  6. gerçek kahraman maraş dondurmasını kaşık kesmiyor ona bşçakla yardımcı oluyorum. tercihim dondurma kaşığı ile yemek.
    ama şimdi dondurma muhabbeti ile canım istedi benim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradan da şu sonuç çıktı efenim, ben gerçek maraş dondurması yememişim. :D
      Ama baştan dedim ben, canı çeken bir zahmet alsın. Ben uyardım, karışmam artıkın. :D

      Sil
  7. Bir Maraş'lı olarak tercih şansım yok ki? Dondurmayı kaşıkla yemek mümkün değil burada, bıçak bile zor kesiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir üst yorumlarda da dediğim gibi, ben gerçeğini yemediğim ortaya çıktı. :)

      Sil
  8. Maraş dondurmasını sevmem benimkiler yumuşak hemen erimeye yakın kıvamda olmalı, meyveli meyveli:-) Kaşık tabiii:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Evet maraşı yemek zor oluyor. Her ne kadar hakikisini yememiş olsam da yediklerinde sert sayılır, diğerlerine nazaran. :) :)

      Sil
  9. Kase dondurma kaplarını yaz bitene kadar biriktirmeye kalksak bir stüdyo daire çıkacak :) Kaşıkla yenir elbet. Ucu dik inen kaşıklar daha rahat ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynen. Neredeyse hergün alıyoruz.
      Onlarla dipleri yemek kolay oluyor. :)

      Sil
  10. Şeyma'ya katılıyorum ben de, hakiki Maraş dondurması tabakta ilk geldiğinde epey sert oluyor, bu esnada bıçağa ihtiyaş duyulabilir.
    Maraş dondurması hariç diğerleri de bıçak darbesine dayanacak kadar sert olnuyor zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Öğrenmiş oldum. :)
      Asıl abes olan onları bıçakla yemek zaten. .) :)

      Sil
  11. valla dondurma olsun da...
    küllahta da,kaşıkla da,bıçakla daaa her türlü yerim yani :)
    dün maraş usulünü kaşıkla yemeyi denedim ıı ııhhh olmadı,mecburen baattin gibi piçaklayarak yedim

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle değil mi.. dondurma olsun da, nasıl yenirse yensin. :) :)

      Sil