2 Eylül 2023

Eylül 2023 Challenge 2

 "Doğa mı? Şehir mi? Neden?"

Benim bu konuda bir tercihim yok. Ben karma istiyorum 😃

Ben şahsen tamamen doğada yaşayabilecek bir insan değilim. Ben tembelim arkadaş. Yapamam oralarda. 

Amaaaa... Seviyorum da. 

Şöyle yapalım biz.

Nispeten büyük bir bahçe içinde, büyük değil bak, tek bilemedin hadi iki katlı bir ev. Bahçede ağaçlar. Küçük bir ekip biçtiğin köşe. Yazın oturup vakit geçirebileceğimiz bir masa. Mangal yeri. Çeşmesi. Etrafı kapalı tabi. Doğadasın işte mis gibi. Ama evinde yanı başında. İşte o huzur 😃😃

Benim hayalim bu.

Hatta bu hayalime uygun bir ev satılıktı geçenlerde mahallemizde. Ama kısmet. Ev fiyatları uçmuş diğer şeyler gibi. 

Velhasıl kelam benden bu kadar...

Gerisi için tekrar niyet eyleyelim devamı gelsin.

.....

....

....


...



6 yorum: