5 Eylül 2023

Eylül 2023 Challenge 5

 "Hangi film? Niçin?"

Derken?...

Soruyu tam anlamadım. Etkileyen film mi yani... 

Bu soruya cevabım birden fazla olur. Zira ben çabuk etkilenen bir insanım. 

Yıllar önce izlediğim korku filmi yüzünden hâlâ tırsarım. Olmayan şeyler hayal eder olurum. Bak gecenin bu saatinde aklıma düştü yine.

Psikolojik filmler de aklımdan çıkmaz.

Yani hususî şu film desem yalan olur. 

Misal daha geçen bir film baktım. Sözde polisiye. Dramın alâsı çıktı. Ben yine aklımdan çıkaramadım filmi birkaç gün.

Özet olarak, bendeki bu bünye etkilenmeye hazır anacığım. 😃 İster gerilim ister korku isterse dram olsun. 

Nokta.

Devamı için niyet eyleyelim bir daha.

....

...

...



...



6 yorum:

  1. Korku filmi hiç seyredemem hem de hiç.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba 🥰 Bende güzel etki bırakabilecek film ve kitapları tercih ederim çünkü zamanı nerede ve nasıl kullandığının hesabını vereceğiz hiç olmazsa nefsimin de hakkını veriyordum diyebilirim diye düşünüyorum 🤔 Bana da beklerim insallah 🌹

    YanıtlaSil
  3. amanin o zaman korku izleme seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. İzlemiyorum zaten artık. :))
      Çocuk sahibi olmak beni değiştirdi

      Sil