8 Eylül 2023

Kim Demiş Ki ....

Ne demiş... Niye demiş... Dememiş miydi....

Falan filan işte...


Şişlik ve pıtırcıklar belli oluyor mu ?

Bu duruma sebep ise sadece basit bir yara bandı. Ezelden beri kaşıntı ve pıtırcıklar olurdu ama bu birde şişti. Acayip kaşıntı oluyor. Kaşıdıkça da şişiyor maalesef.

Sanırım bu sefer böyle olması, kullandığım gargaranın yan etkisi. Alerjik reaksiyon yapabilir yazıyordu. Doktor verdi diş etleri için. Diş temizliği yapacak. 

Nasıl girdim yazıya bende anlamadım açıkçası.

Challenge beni yordu birde. 

Okullar açılıyor. Kızım bu sene bire başladı. O yüzden erken başladık gitmeye. 

Bakalım hayırlısı.

Bu kadar.


18 yorum:

  1. Ay Elâlar Lâleler el ele ata atlarlarken aklına mukayyet olman gerekiyor :D

    YanıtlaSil
  2. Amanın minik kızına uğurlu olsun, yolu açık olsun birinci sınıf. Ne tatlı oluyorlar ilk sene. Kolaylıklar dilerim.
    Alerjik bünye fena:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Amin. Abisi de yanında. İçim rahat.
      Evet. Geçti gitti. Kaşıntı azaldı.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ooo.. hoşgeldiniz. Unutulmamış olmak ayrı sevindirdi.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Aynen minicikler. Ama Maşallahı olanlar da var:)))

      Sil
  5. kolay gelsiiin hayırlı olsuun :)

    YanıtlaSil
  6. dövmeciye gidip sevgi izi numaranı koluna yazdırıyorsun. seni bulan sağlıkçı ve polis hemen uygulamaya girip aileni akrabalarını arıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım. Dövme işi iyi olmamış ama. Keşke başka yolu olsaydı.

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin bir de sabrı cemil diliyorum birinci sınıf sizede evladiniza da kolaylıklar diliyorum 🤲🌹💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Çok teşekkürler.
      Geçti izi kaldı. Oda geçer.

      Sil
  8. Selamlar,

    Şimdiye kadar çoktan geçmiş gitmiştir ama en azından bir daha gelmesin diyelim :)
    Elalar, laleler, kolaylıklar diliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.
      Kolayı bitti zoru başladı mı desem yoksa tam tersi mi...
      Kestiremiyorum 😀

      Sil
    2. Güzel düşünelim güzel olsun :)

      Sil