1 Eylül 2023

Eylül 2023 Challenge 1

 "Kurtulmak isteyip kurtulamadığın alışkanlığın var mıdır?"

Ooo... Oooo....

Kafanı komple değiştirelim deseler gıkım çıkmaz. 😃

Şaka şaka, o kadar da değil. Sevdiğim yanlarıda var canım... Kıyamam ben sana.

Kıyamadıklarım bir yana, kıydıklarıma gelelim biz.

Konuşmam gereken yerde konuşamıyorum ben. Ya o an aklıma gelmiyor kelimeler ya da susmayı seçiyorum. Sonra kendi kendime söylenip sinirlerimi zıplatıyorum yok yere.

Sonrasında kitap okuma alışkanlığı yok bende. Vardı ama yok oldu 😃😃

O yüzden sebep, böyle kitapsız kalamıyorum diyenler bana acayip itici ve sahte geliyor 🤪🤪 Anten çekmiyor bu hususta, belli canım.

En son diyeceğim şu ki, bloguma vakit ayırmamak değiştirmek istediğim bir alışkanlık. Deeptone bu hususta idolüm. Tanıdığım günden beri öyle güzel bir düzeni var ki, hayran olmamak elde değil. Ki nazar değmesin, acayip nazar eden bir insanım. İnsanmışım daha doğrusu. Özellikle çocuklarıma değiyor nazarım. Maşallah da derim ama en başta. Olan da oluyor artık. 

Velhasıl kelam, benden bu kadar.

Umalım ve niyet eyleyelim devamı için hep birlikte...

Değil mi...

Devamı gelsin mi ...

Gelsin....

🤪😃😃😃😃



....


...



9 yorum:

  1. Ben de genelde söylemek istediklerimi içimde tutarım, sonra o an niye demedim ki diye kendime kızarım. Zor bir durum.
    Blogda aktif olanları seviyorum ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman olmasa da söylemek çok iyi gelebiliyor insana. Kafa rahat ediyor çoğunlukla. :)
      Evet. Darısı başımıza o halde.

      Sil
  2. Küçükken kavga etmeyi öğrenemedim diyorum ben bu cevap veremem haline..yer yer öğrenmeye çalışıyorum ama çok da etkili olduğu söylenemez. Yine de bir nebze ilerleme var benim cephede :) denemeye devam 💪

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim rahat olmam lazım o an. Ben kavgada edemiyorum ki. Sesim kısılıyor anında. Evet belki de çocukluktan gelen bir durum. Başarılarınızın devamı gelsin İnşallah. Darısı başıma.
      :)

      Sil
  3. Tahminim, konuşamamakta çoğu blogger hemfikir olacaktır. Niye yazalım ki konuşabilsek :)

    YanıtlaSil
  4. baştan sona güldüm eğlendim yazındaaa denişme sen böyle kal :)

    YanıtlaSil