4 Eylül 2023

Eylül 2023 Challenge 4

 "Koleksiyon yaptığınız bir şey var mı?"

Neden?

😃😃😃 Bu sefer neden sorusunu ben ekliyim dedim. Nedense çoğunda var. 

Neden... Niçin... Niye...

😃

Asıl mevzuya dönelim biz.

Şuan yaptığım bir koleksiyon yok. 

İlkokulda, minik poşetler olur ya üzerinde o minikliğe yakışır resimler olurdu. Onları pek sever beğenirdim. Onları biriktirip saklamıştım uzunca bir süre. 

Koleksiyon denir mi bilmem ama anı defterim var benim üç beş tane. İlkokuldan liseye kadar. Her dönem almışım nerdeyse. Bir ikisini normal defteri kendim süsleyip yapmışım. Hâlâ saklarım onları. Hatta birinde, ilkokulda galiba, Maria resimleri var 🤪😃

Anne olunca da, bir ara ıvır zıvır koleksiyonu yapmışlığım vardı. Yok bu lazım olur, yok şundan ne güzel bu olur şu olur, diye diye baya bir şey biriktirmiştim de sonra dellenip attım hepsini. Yapıp kıymet bilen mi var.... 😃

Başka aklıma gelen yok. 

O halde geldik bir yazının daha sonuna.

Devamı için niyet eyleyelim.

....

....

...


....

...

...



16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Olsaydı iyiydi değil mi? Kafası dağılır insanın bi nebze de olsa.

      Sil
  2. son zamanlarda devam ettirdiğim tek var eskiler hep kaybolup gitmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerlardan bahsediyorsunuz galiba. Cümle eksik gibi, tam anlamadım da.
      Bende eskiyim buralarda:)

      Sil
  3. Aaaa defter koleksiyonum var benim de. Yaklaşık on yıllık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilkokulu da sayarsam var bi otuz senelik 😃

      Sil
  4. Benim de herhangi bir koleksiyonum yok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan belli bir yaştan sonra yapamıyor galiba. Yada kişilik meselesi

      Sil
  5. O poşetler ve bir de peçeteler çok modaydı ama :) ben ikisini de toplamıştım baya ,sonra yok olduğuna göre attım demek ki ama ilginçtir attığımı hatırlamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet peçeteler. Renk renk. Desen desen. Onları bulmak zordu ama :)) az vardı bende de. Ben attığımı hatırlamıyorum.

      Sil
  6. Benimse bi kullandığım peçeteleri biriktirmediğim kalmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Kişilik meselesi herhalde bu. Ben bir zaman sonra artık atma moduna girip atıyorum.

      Sil
  7. anı koleksiyonun var o zamansaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bende yok. Bir şeyler biriktikçe atasım geliyor hatta. :)

    YanıtlaSil