3 Eylül 2023

Eylül 2023 Challenge 3

 "En Beğendiğiniz Mimari Eser? Neden?"

Mimari ile ilgili değilim. Ben evin içine bakarım. Özellikle mutfağa 😃

Ev tadilatı yapılan programları izlemeyi seviyorum. İç mimari oluyor bu yanlış bilmiyorsam. 

İnsanlar neler neler yapıyorlar, şaşırıyorum. Mesela onlardan görerek mutfakta lavabonun cam önünde olması gerektiğini öğrendim. Ve ilk fırsatta bunu evimde yaptırmak istiyorum. 😃 

Onları izleyip evimi kafamda değiştiriyorum mesela. 

Ama şuan şu saatte aklıma hiç bir mimari eser gelmiyor.

O zaman söyleyecek söz kalmadı demektir.

Devamı için niyet eyleyelim.

...

...


...

..

.



14 yorum:

  1. Eski evde lavabo camın önündeydi, iş yaparken gökyüzünü, kuşları, karşı aparmandaki diğer mutfakları görüp mutlu olurdum. Burada ne yazık ki değil. Tek artısı , sağa sola bakamayınca işlerim çabuk bitiyor :D

    YanıtlaSil
  2. İç mimari de pek tabii mimaridir :)

    YanıtlaSil
  3. Mutfak camı dışarı bakan evde hiç oturmadım bende,hep balkona baktı benimkiler lavabo da ocakta duvara bakıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok ev değiştirdik, kiracı idik bekarken. Bende hiç denk gelmedim cam önünde olana.
      Aynen duvara bakıyor hep.

      Sil
  4. yapılarımıza bakış açımız da aynı yemek kültürümüz gibi pratiklikle alakalı , yedim doydumsa tamam e dolaplarım sığdıysa mutfak tamam salon takımım yerleştiyse salon tamam mesela banyolara takığım bizde özellikle apartman tipi evlerde hep kapalıdır asla gün yüzü görmez tabiiri caizse banyolarımız müstakil villa yaptıracak dahi olsa birisi banyo penceresi 60cm lik minik bir karedir neden gün ışığı girsin istemeyiz evin en rutubetli olacağı belli olan odasını neden daha çok havalandırmayız ,yani mahremiyet tabii ki mühim ve çözümü basit ve çok da dekoratif olarak aşılabilir , ama ne çok konuştum kusura bakmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o banyo camı detayına bakarım. Karanlık ve camsız istemem. Benimki şuan gündüz lamba açılmayacak kadar aydınlık oluyor. Ama cam boyutu küçük tabi. Bakın yabancılarda, çoğunlukla, banyo camı normal cam boyutunda.
      Bizde dediğiniz gibi mahremiyet açısından küçük tutulmuş olabilir. Alt kata küçük tamam ama üst katlarda biraz büyük olabilir cidden.

      Sil
  5. O programları ben de izliyorum. Küçük mutfak kesinlikle çekilmiyor. Evin havadar olması da önemli. :)

    YanıtlaSil