Ana içeriğe atla

Umutsuz Ev Kadınları Umut Veriyor mu

Onlar umutsuz bende. Dizinin ilk yapılacağı zaman fazla dikkatimi çekmemişti. Şimdi  yeni fragmanları görünce içlerinde oturmayan bir karakteri farkettim.
Dizinin orjinalini bilenlerde eminim farketmişlerdir.
Gabrielle, umutsuz ev kadınlarının en gencidir. Mankendir ama içlerinde en kısaları sanırım O.  Ama bizdeki Gabrielle olacak oyuncu Evrim Solmaz, bu karakter için fazla yaşlı kaçmış. Çok büyük duruyor.
Eva Longoria'nın canlandırdığı karakter olan Gabrielle için nette bakınırken, Eva'nın dizi kadın oyuncuları arasında en çok kazananların başında olduğunu öğrendim.
Yani sevilen bir karakter. Her ne kadar en aykırı davranışları sergileyenlerin başında o olsada.
Bakalım bizim Umutsuz Kadınlarımız bu işi ne kadar başaracaklar.
Diğer karakterler bana göre uyumlu. Özellikle Suzan karakteri için Songül Öden en iyi seçim olmuş. Gerçi o da biraz küçük gibi kalmış ama diğer taraftan karaktere iyi uyum sağlamış görünüyor.
Dikkatimi çeken bir konuda sanırım tıpkı Dedikoducu Kız dizisinin kopyası olan Küçük Sırlar dizisi gibi yapımcılar dizinin tamamen kopyası olmasına izin vermemişler. Ama bu konuda net bilgim yok. İzleyince anlaşılır zaten.
İzleyip görelim. Meraktan bakacağım. Dizi 2 Ekim Pazar günü başlıyor.


Ayrıca bu sıra gündemde olan bir başka dizi Leyla ile Mecnun. Dizinin ana karakteri Leyla diziden ayrılmış. Yani daha doğrusu yapımcı oyuncu ile yollarını ayırmış. Ve Arda karakteri ile. Nedeni iki oyuncu arasında geçen tatsız bir olay.
Bu değişiklikler diziyi nasıl etkiler bilinmez. İzlediğim bir dizi değil. Ama Mecnun karakterinin adına yakışır bir mecnun(deli) olduğunu biliyorum.


Kuzey ve Güney dizisinden de bahsetmek isterim. Zira bu sezon izlemeye başladığım ilk ve tek dizi. Dizinin Kuzey karakteri üzerine işlendiği söyleniyor. E doğru bir yerde. Olayların çoğu onun başından geçenler.
Ayrıca bana göre annesi tam bir ayrımcı. İki çocuğunu ayırıyor. Babası ise evlatlarını daha çok seviyor. Özellikle de Kuzey'i. Eminim izleyenlerin dikkatinden kaçmamıştır. Dün akşamki bölümde Kuzey'in, babasının kaşları için dediklerini babası duymuş. Kızmak yerine duyduklarını dikkate alıp kaşlarını çatlatmak vazgeçmişti.

Ve son olarak Yılan Hikayesi dizisini hatırlayanlar, Memoli(yalabık saçları meşhur)'yi de hatırlar. Şimdilerde Dedektif Memoli( bu dedektiflikte iyice moda oldu.Bknız. Kurşun Bilal) adıyla devam niteliğinde çekilmiş dizi. Aslında karakter bulunamamış da ordaki karakteri çalıp üstüne dizi yapmışlar yani. Olay bu bana göre.

Ben okadar senaryo yolluyorum. Birileri bana dönse de millet dizi izlese. Nerdeee... Göreceğiz umarım o günleri. :)

Yorumlar

  1. Umutsuz ev kadınları; bende acayip bir şekilde orjinalini izleme isteği uyandırdı. İlk fırsatta bakacağım. İlk bölümden hemde.
    Ve yine diyorum. Karakterler içinde en göze batan ve yerine oturmayanı Gabrielle olmuş. kesinleşti yani izleyince de.
    Ve büyük ihtimal dizinin çoğu hakkı alınmış. Çünkü baya baya aynısı gibiydi yani.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İşe Girişte İstenen Belgeler Nerelerden Alınır?

İş bulmakla iş bitmiyor. Bunu biliyoruz. Zira elinize bir liste tutuşturuyorlar hemen. Git hepsini tamamla getir. Bu ilk deneyiminizse şayet, panik başlıyor hafiften. Bissürü evraklar. Şimdi bunlar, nereden, nasıl alınır?
Bende bu devrede biraz olsun yardımcı olmak adına, bazı evrakların, nereden alınacağını paylaşmak istiyorum. Şuanki pozisyonum vesilesi ile çoğunu biliyorum.
Gelelim listeye.
1.İkametgah. Şimdilerde adı Yerleşim Belgesidir. Bunu hemen not düşelim. İkisi de aynı evrak. Kafalar karışmasın. Sadece adı değişti. Bu belge, muhtarlıklardan alınır.
2.Nüfus Cüzdan Süreti veya Örneği. Bunlarda aynı evraktır. Bazı yerlerde örneği diye geçer, bazılarında süreti diye. Bu evrakta muhtarlıklardan alınır. Resimli bir evraktır. İsterseniz resimsiz olur ama resimli olması iyi olur.
3.Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği ya da kısaca Nüfus kayıt örneği de yazanlar da var. İşte bu noktada kafa karışıyor. Zira bu sebeple nüfus cüzdan örneği sanılıyor. Bu Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği, nüfus müdürlükl…

Bir İnsanı Deli Etmenin Yolları.

Size önereceğim bu yol aslında çok basit. Ama tabi basit olduğu için etkisi geçicidir. Eğer kalıcı hasar bırakma derdindeyseniz, lütfen başka kapıya. Şimdi, birini gıcık etmek, delirtmek, sinirden kudurtmak istiyorsanız, (tamam sonuncusu biraz fazla kaçtı, kabul ama ruh haline göre kudurabilirde) yapacağınız çok basit bir işlem. Yalnız, önce iyi bir gözlemci olmanız gerektiği söylemem lazım. Bir insanı delirtmek öyle kolay değil. Biraz emek şart. Lütfen. Hedefimizdeki delirteceğimiz şahsı, önce bir gözlemliyoruz. Yanından ayrılmıyoruz. Gözümüz hep üstünde olmalı. Evet, hedefimiz, bir iş yapmaya mı koyuldu, işte işlemimiz başlıyor. Hazır olun! Her ne yapıyorsa, diyeceğimiz şey şu: onu yap. Evet bu kadar basit. Geliyor mu, gel, diyeceksin. Gidiyor mu, git diyeceksin. Getiriyor mu, getir diyeceksin. Açıyor mu, aç diyeceksin. Özetle yaptığı işi yapmasını söyle.Buradaki hassas nokta, işe başladığı an yap demek. İşte gözlem, bu konuda şart. Düşünsenize. Ne kadar deli edici bir şe…

Güven Duygusu - Hikaye

Dükkana girdiğimde, şöyle etrafa bakınıp ne alacağımı düşünüyordum. Sonra ağlama sesini duydum. Herhalde annesi istediğini almıyor çocuğun diye düşündüm. Raftan en sonunda bir şey seçip kasaya yöneldim. Ağlayan çocuğu gördüm. Sandığım gibi annesine ağlamıyordu. Yalnızdı. Dükkan sahibi müşterisine para üstü verirken, çocuğa bakıp,” hadi defol git, git demedim mi sana. Yok benim beleş verecek malım...” diye sinirli ve hiddetli bir şekilde bağırıyordu. O müşteri çıkınca sıra benimdi. Gözüm çocuktaydı. Gayri ihtiyari elimdekini masaya bıraktım. Çocuk: “ amca, vallahi doğru söylüyorum. Paramı kaybettim, anam evde ekmek bekliyor. Sonra veririm sana. Lütfen..” diyordu, ağlayarak. Dükkan sahibinin “ borcunuz 1.75 lira” dediğinde göz göze geldik. Artık nasıl bakmışsam adam bana “ hep böyle bunlar bacım” cümlesiyle başlayan uzun bir açıklama yaptı. Çocuk verilen parayı kaybettiğini söylüyor, sonra başka dükkandan çikolata alıyormuş. Çocuğa baktım. Oda bana baktı. “ Abla valla birkez yaptım, o gü…