23 Ekim 2012

Ben Bilmem Eşim Bilir.


Kaç hafta oldu bilmem. Kaçırmadan izliyorum bu yarışmayı.

Tıpkı tanıtımda dediği gibi; heyecan, aksiyon, dram, eğlence... hepsi var Ben Bilmem Eşim Bilir yarışmasında.
Ortaya atılan iddialar.. Eşlerin tepkileri.. Oyun sırasında eşe yapılan destek konuşmaları.. Girilen haller.. Muhabbetler.. Baya eğlenceli oluyor.

Açıkcası başlarda yarışmanın tanıtımını falan gördüğümde, artık ne saçmalıklar çıkarıyorlar demiştim. Bakmıyordum. Sonra, uzun bir süre maruz kalınca sevmeye başladım.
İlker Bey ayrı bir hava katıyor zaten. Çok iyi bir seçim olmuş.

Yarışmaya bildiğim kadarıyla başlarda sadece evliler katılabiliyordu. Ama şimdi sevgililer, nişanlılar da katılabiliyor.
Benim çözemediğim konu ise, tamam evliler arabayı alacak, beraber kullanacaklar. Nişanlıları desem, onların da ileride evlenme ihtimalleri var. Yani araba ortak olacak. Ama sevgililerde olay nasıl olacak ki? Şimdi bunlar ayrılınca araba kimde kalacak. Ben olsam, sevgilime vermem o arabayı, o da bana vermez. Ne olacak? Millet bunu düşünmüyor mu ki? Merak ediyorum.

Bi eşim olsa da katılsam diyorum hani.

Oyunlarda baya iddaalı olabilirim. Ama sadece acı biberde olmaz. Acı dokunuyor arkadaş. Yiyemem. Kimse yedirtemez bana o acı biberleri. Ama çıkarsa 1 tane yemek lazım tabi. Onu da bütün yut gitsin. :D
Bende yarın yarışmaya katılacakmışım gibi konuşuyorum burda. Eşi geçtim, sevgili bile yok, katılmak için.
Oyunlar demişken, onlara örnekler verelim biraz:
Acı biber yeme. (Kadınlara yediriyorlar niyeyse..)
Lahmacun yeme. (Bunuda erkekler yiyor.. !)
Odun Kırma.
Topuklu ayakkabı ile yürüme. (Erkeklere yaptırılıyor. Buda onların korkulu rüyası. :D )
Bardak çekme, bardak dizme..
Ağırlık kaldırma. (Son haftalarda çıktı ortaya. Erkeklere oynatılıyor.)
Kaleye top atma. Kırıp dökme... böyle gidiyor.
 
Birde artık, final oyununda şu arabaya adam sığdırma oyunundan vazgeçseler.
Yeni oyun görmek istiyoruz artık, İlker Bey..

Haftasonu Cumartesi/Pazar saat 20'de Kanal D 'de çıkan Ben Bilmem Eşim Bilir yarışması, bayram boyunca, her akşam ekranda olacak. Bunu da belirtelim.



Ve son olarak, herkesciklere iyi bayramlar diliyorum..

11 yorum:

  1. Biz de iki haftadır izliyoruz. Özellikle erkeklerin topuklu ayakkabıyla koştuğu bir bölümde gülmekten kırıldım. Acı bibere gelince ben de hayatta yiyemezdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya komik oluyor. Ama birde tehlikeli de oluyor tabi. :) Hele o muzlu yolda.
      Geçen bölüm kadın 33 tane biber yedi. :D

      Sil
  2. Başladığı günden bu yana müdavimiyim, çok komik:)) İlker ayrık kendine özgü sunumuyla programa ayrı bir hava veriyor.
    İyi bayramlar
    oyumuda verdim gittim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. O mimikleri, heyecanı, coşkusu süper. :)

      Size de iyi bayramlar tekrardan ve çok teşekkürler. :)

      Sil
  3. dert mi seninki yaw
    sevgili yoksa bir kanka bul kendine
    en olmadı ben erkek kılığına girerim
    ama topuklularla koşamam söyliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Tamam, sen topuklularla koşma, bende biber yemem.
      iki oyunun puanı gitti. Geriye 4 oyun kaldı. :D O da birşeydir.

      Sil
  4. O son oyunda bokunu çıkarıyorlar işin.
    o ne öyle yahu 35 kişi bi arabaya biniyo :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Bi değiştirseler daha iyi olacak. :) Ama rekor 22. :D

      Sil
    2. arabaya sığışmaca oyununu ben de gördüm :) eziyet gerçekten..bence de yerine daha yaratıcı bir oyun bulmalılar.

      Sil
  5. hiç duymadım bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bana göre eğlenceli. Ama şu var, 5 akşam üstüste sıkıyormuş. :D

      Sil