29 Ocak 2013

Al Senin Olsun Bu Gün..


Bugün günlerden sen olmalıydı. Ben bugün başka bir güne uyanmalıydım. Gün başka olmalıydı, ben başka olmalıydım, sen olmalıydın mesela bugün, günümde.

Benim sana uyanmam lazımdı bugün. Bir değişiklik olmalıydı bugün, mesela seni göreceğimi bilmeliydim. Seni görmemin günümü değiştireceğini, sende bilmeliydin. Değişik bir gün olmalıydı bugün, günüm.

Hayallerim değişebilirdi bugün. Bugün, o gün olabilirdi mesela. Neden olmasındı. Ama olmadı.

Bugün sen olmadı.. ben olmadı.. bugün gün bile olmadı.. güneş doğmadı.. ve dahası batmayacak da doğmadığı için.

Bugün öyle bir gün işte.. gün bugündür demek lazımdı ya.. olmadı işte.

Al senin olsun bu gün.

8 yorum:

  1. Keşke uyuşuk bezelye

    YanıtlaSil
  2. bugün günlerden hüzün...

    YanıtlaSil
  3. iyimser bir dilek di mi bu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki de... :) :) Ben hayrını görmedim, sen gör babında..

      Sil
  4. "bu gün günlerden sen olmalısın" dediğin müddetçe olmayacak biliyorsun değil mi?

    içten bi "defol git" dersen gelir, emin ol...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım galiba. Evrene ters mesaj vermek lazım. :)

      Sil