16 Haziran 2014

Penceremden..

Ellerini arkasında bağlamış. Torunu olduğu muhtemel olan miniğe bakıyor. Sonrasında da peşinden koşuyor. Kim mi? Bembeyaz sakalı ve başında şapkasıyla dedem. Benim dedem değil, yaşlı ve sevimli kişilere amcam ve dedem demeyi severim.
Görüntü bu kadar kısa işte. Görüş alanımdan çıktılar.
Pencereden bakıp, şu an gördüğüm ikisi idi.
Anneler için çocuklarını parka götürmek olağandır, bana göre. Ama babalar ve dedeler için farklıdır. Onların her daim fırsatları, bana göre olmuyor. Bu sebeple geçirdikleri o anlar çok değerli. Ne zaman parkta baba çocuk ya da dede torun görsem, keyifle bakarım.
Mim için dışarıya baktığım an, bu manzara ile karşılaşmak, bu bakımdan fazlasıyla güzel oldu benim için. 
Dün babalar günü idi. Umarım keyifle geçmiştir.
Hediyesi, ben gibi, mezarını ziyaret edip en ufağından bir Fatiha olanlar için de, mekanları Cennet olsun İnşaallah, demek istiyorum.






22 yorum:

  1. Bende iki dedemi görmediğimden dedeler hep çok tatlı çok sıcak gelir :)
    Babalar gününü kutlamak sanırım bizim için ayrı bir zor oluyo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birini hatırlıyorum. Diğerini görmek zaten hiç nasip olmadı. O vakitlerde küçüktüm ve ev uzaktı.
      Kutlamak... bizimki tam öyle değildi aslında. Yani esasen gittiğimizde günün babalar günü olduğu bilincinde değildik.

      Sil
    2. Küçükken çiçeklerle giderdik her özel günde..
      Kutlamak değil belki haklısın ama bugünleri unutursam üzülür gibi geliyo çok önemserdi çünkü. ..

      Sil
    3. Anladım.
      Benim babam biz küçükken hiç umursamazdı. Bende hiç bilmem kutladığımı falan.. Ne zamanki yaşlandı, biz büyüdük de o çocuk ruhunu geri aldı, babalar gününü bekler olmuştu.
      O yüzden çok hüzünlenmiyorum galiba. Ama eksiklik duyuyorum.

      Sil
    4. O eksiklik hiç bitmeyecek galiba :*

      Sil
  2. Aynı ben de öyle , tek fark mesafeler çok olduğu için mezarını bile ziyaret edemiyorum, anca senede bir.Allah mekanlarını cennet eylesin

    YanıtlaSil
  3. Mimde bile yine farkını ortaya koymuşsun (:
    Amin,mekanları cennet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Duygularınızı yansıtma içtenliğinizi sevdim ben en çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      İçimden geldiği yazmaya gayret ediyorum.

      Sil
  5. canım benim nur içinde yatsın.
    çok güzel yazmışsın ve doğru. annelerin çocukları parka götürmesiyle babaların götürmesi bir değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. Sağol.
      Kesinlikle. Fark büyük. Ve aynı benim gibi düşünen biri olması da ayrı güzel. Babalar daha çok parkta gitsinler hatta. :D

      Sil
  6. hoş olmuş mimin :) baban evet yaaa toprağı bol olsun amaa.

    YanıtlaSil
  7. Babalarımızın toprağı bol olsun. Ben gidemedim mezarına bile...

    YanıtlaSil
  8. Bana da farklı gelir bir babayla çocuk, bir dedeyle çocuk görmek, acayip sıcak duygular uyandırır içimde. Seyretmeye doyamam o görüntüyü. Demek ki varmış benim gibi hissedenler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi bende dedim, yorumu okuyunca. :)
      Teşekkürler.
      :)

      Sil