23 Ağustos 2011

Bir Tweetim Bile Yok

Anlıyorsun değil mi?

Bir twitter adresim yoksa niye tweetim olsun ama demi? Ama benim var. Sırf ama sırf meraktan aldım. Evet itiraf ediyorum meraktan sadece. İngilizce ile aram iyi olmadığı için Türkçe olunca bu merakımı gidermek maksadı ile kendimi twitterin o bilinmez, derin mi derin, kör kuyusuna atıverdim.
Ve birkaç takibe değer birilerinin peşine takılmak maksadı ile takipçisi oluverdim.
Ama benim bir takipçim bile yok...



Aldığım o adres öylece duruyor. Ne bakıyor, ne de ilgileniyorum. Hiç tweetsizim twitter aleminde.

Aaa... Olmaz demeyin olur.
Tıpkı Cem Yılmaz gibi.
Yalnız aramızda tek fark var. Onun 750bin takipçisi var. Benim 0 (zero).
Ve artık ikinci farkımız da Cem Yılmaz'ın artık bir tweeti var. Benim yok...

Demek ki neymiş. Tivitır aleminde tivitlemek o kadar da önemli değilmiş. İnsanın yeterki adı olsun.

Yani çıkıp, panpiş punpiş ne demek istendiğiniz anlaşılamayan, abuk sabuk resimlerle tivit atmak, sadece sizin kalitesinizi düşürürmüş. Elegüne tivit malzemesi olurmuşsunuz.

Birçok sanatçının fanclubu vardır nette. Hayranları sırf o sevdiği sanatçı ordadır diye üye olur çoğunlukla. Öyle değil mi? Ama bilir ki aslında sadece adı kullanılan bir sitedir. Yada harbiden onundur da senede birgün uğrarsa bayram edersin.
Hedef ona sevgini göstermektir. Hayranlığını, ona olan manyak ötesi duygularını paylaşmaktır. Gün gelir, görür diye.
İşte hiç tweeti olmayıp ama 750bin takipçisi bulunan Cem Yılmaz da bu olaya benziyor. O 750bin takipçide de büyük ihtimal o umut ve haykırış özlemi var.
Bunu yadırgamamak lazım bence.
Gani Müjde bunu kapalı bir TV 'yi izlemeye benzetmiş de ondan öyle diyorum.

Bizler bir ünlüyü nerde görsek, ne şekilde görsek mercek altına alırız. Takip ederiz. İster sanal olsun bu, ister real. (Bkz. magazin programları.)
Onlar kaçar ( yada biz öyle sanarız), biz kovalarız. İster milyarlarca tiviti olsun, ister hiç...

Ne demişler, kaçan kovalanır...

haber detayı: ntvmsnbc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder