23 Aralık 2011

Bedava

Şöyle bir bak etrafına.

Bak bak, çekinme.

Ne görüyorsun, de bakayım bana şimdi.

Evet...

Bu dediklerimi okuduğuna göre, görüyorsun.

Ee okuyabildiğine göre, yazmayı da biliyorsundur sen. Yani nette benim bu yazımı bulabildiğine göre hiç şüphem yok.

Ayy ayy birde sen tüm bunlar için ellerini kullandın ya.

Ve sonunda tüm bunları anladığına göre, aklında yerinde senin.

Ama diyorsun ki şimdi, senin akıl noksanlığın var kesin.

Peşin hükümlü olma. Devam et, devam et. Bağlanacak bir sonuca tüm bunlar endişeye yer yok.

Zira, tüm bunları sen endişelenme, mutlu ol diye yazıyorum ben.

Şükret diye.

Oflanıp puflanma diye.

Senin bu basit işlerini yapamayanlar var, bunları düşün diyorum.

Senin en basitinden yaptığın işleri, hiç yapamayanlar var. Yapamamasını geçtim, yapmaya imkanı olmayanlar var şu hayatta.

Ee şimdi ne kazandın ki sen?

Kocaman bir gülümseme kazandın. Hemde ücretsiz. Bedava...

Orhan Veli'nin dediği gibi;

Bedava yaşıyoruz bedava... Gülümse o halde. Senden para isteyen mi var.

Bedava...

2 yorum:

  1. Alkışlıyorum. Günümüz için ne kadar güzel yazmışsınız Ara ara değil her zaman bunu yapmalıyız ama ben bile yeri gelince boşuna Tos tos surat asıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler öncelikle.
      bu yazımı bana, şuan tekrar okuma fırsatı verdiğiniz için.
      Benimde ihtiyacım varmış.

      Sil