Böyle titrek, ürkek insanlardan bir anda sert bir çıkış gördüğümüzde içindeki canavar uyandı deriz ya.
İşte bizim reklamcılarda buna benzer bir düşünce ile bir reklam çekmişler.
Gerçi ilhamı şu meşhur evrim teorisinden de almış olabilirler. Bak bu yazarken şuan aklıma geldi. Olabilir yani.
Reklamı bilmem anladınız mı, ama ben anlatayım hemen.
Lise öğrencisi olma ihtimali yüksek çocuğumuz elinde reklam ürünü ile odasından içeri girer. Gördüğü manzara yüzünün düşmesine sebep olmuştur. Odası derlitopludur. Kahrolur. Elindekinden bir ısırık alır ve gorile benzer bir şey oluverir çocukcağız. Odayı talan eder iki dakika içinde. Ama gördüğü manzara bu sefer çok hoşuna gitmiştir.
Adı ne unuttum şimdi. Ama bir çikolata ya da benzeri bir şey yani.
İnsanı resmen dönüşüme uğratıyor.
Bu dönüşüm böyle çikolata ürünlerinin son dönemde reklamlarında gördüğümüz bir şey. Kimi deli gibi bağırtıp, koşturuyor. Duvarları yıktırıyor. Kimi de onu yemeyeni kız gibi yapıyor. Yok öyle demiyelim de çıt kırıldım diyelim.
Ama kabul edelim, en acayibi şu gorile dönüşüm olmuş. Artık ne düşündülerse bunu yaparken bilemiyorum. Ya evrimin başına dönüyoruz ya da içimizdeki heyvan uyanıyor.
Her ne ise ama kesinlikle ve özetle saçma.
Reklam dediğin ürünü almaya teşfik eder, almamaya değil.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder