23 Şubat 2012

Kullan At Mendil = Kuzey

Yazıktır, günahsız ayıptır demiyorlar. Her önüne gelen çocuğu kullanıyor. Sonra sen yoluna ben yoluma.


Annesi, duygu sömürüsü yaparak, diğer oğlunu kurtarmak için kullandı Kuzey'i. O da yedi bu gözyaşlarını. Üstüne birde koruması olduydu annesinin.

Babası, sırf itibarı için, mahallede adı çıkmasın diye, oğlunu istemeyerek bir kez daha oturttu nikah masasına. Elalem düğün görsün diye kullandı oğlunu. Dünürüne karşı mahçup olmamak için. Ama ne oldu sonunda. Pişman oldu o ayrı.

Simay, sırf anne-baba baskısından kurtulmak için evlenmeye mecbur bırakarak kullanmaya başladı Kuzey'i. Yalanlarla girdi hayatına. Başını sokacak bir ev oldu evlendiği için. Ailesinden kurtuldu sayesinde. Sonunda ortada kaldı demek istiyorum ama sanırım kalmayacak.

Güney, asıl kullanıcı olan. Geleceğini kurtarmak için kullandı. Hemde bir kere değil iki kere. Birincisi kendi yerine hapse girmesine ses etmedi. İkinci olarak son darbeyi vurdu, işinde yükselmek için kullandı ve yeterince yükselince attı aşağı Kuzey'i. Ne çok sevinmişti anlaşma sağlandığını duyunca. Ama Güney'in onunla işi bitmişti artık. Onun sayesinde geldiğini biliyordu ama bu onun huyu. Kullanıp atmak insanları. Banu'yuda atar başından yakında. Anasını da. Tabi Banu onun eceli olmazsa.

Ve Ferhat, Kuzey'i sermaye olarak kullandı. Onun sayesinde paralar kazandı. Ölünce atacaktı onu bi kenara. Daha nasip olmadı. Ama olacak. Ferhat bence sahneye dönmeye hazırlanıyor. Simay'a gelen çiçek bence Ferhat'ın işi. Simay Ferhat'tan destek alırsa dahada çirkinleşir.

Yazık Kuzey'e yazık. Gerçi kardeşinden bir darbe daha aldı. Daha fazla ne yıkar ki onu şimdi.

2 yorum:

  1. Dizinin takipçisi değilim ama bir kaç bölümü izlemiştim. Yazdıklarını okuyunca "aaa cidden de öyle yahu" dedim. Ben en çok annesiyle Simay'a (hamile olayıyla evlendiği kız) kıl oluyorum. :))

    Bu arada oyunculuğundan ötürü de tebrik etmek lazım. Beklediğimden çok çok iyi performans sergiliyor.

    YanıtlaSil
  2. Annesi evlat ayırmada bir idol. :D
    Simay'ı desen Allah yok etsin. Ne pis bişeymiş kadın.
    Evet oyunculuğu çok iyi. Bende pek sevmezdim kendisini ama Kuzey çok iyi. (:

    YanıtlaSil