21 Şubat 2012

Kaybolmuş Bir Aşk, Gören Var mı?

Yola çıktım arıyorum, kaybettiğim aşkımı...

Ama ne aradığımı da unuttum. Nasıl birşeydi, neye benziyordu hatırlamıyorum ki... Sahi ben ne arıyorum ki? ...

Kim söylüyordu unuttum şarkıyı. Ama dilimde. “ yola çıktım arıyorum kaybettiğim aşkımı..”

Ara ki bulasın. Bi kayboldu mu bulmak öyle her yiğidin harcı değildir hee. O yüzden elinden gelen tüm itina, özen ve bilimum bakımı göstereceksin aşk'ına.

Şimdi... Burda elde tutulmaya çalışan ne? Ya da kim? Neyin nesi, kimin fesi? Ne arıyorum ben. Ki hatta ne kaybettim ben. Aşkı mı yoksa “aşk”ı mı? Aşkımı mı kaybettim yoksa duygumu mu?

Önemli hususlar bunlar. Önce bunu ayırt etmek lazım demi ama ? Şayet ben aşkımı kaybetmişsem, belki biraz durumum acınası gibi görünebilir. Sonuçta o yoksa, gitmişse, ortada aşk da yok demektir. Ammavelakin giden bendeki “aşk” ise, işte o zaman halim duman. Karşımda duran kim? Tanıyor muyum acaba? Sanki gördüm bi yerlerden ama nerden. Herhalde tanıştık bir zamanlar. Ama “aşk” yok. O burda. Napacağım ben şimdi...

İşte böylesi karışır ortalık duygu gidince. Daha yaygın terimle bitince “ aşk”. Sonra başla aramaya ki, bulasın. Vay haline.. Ne aradığını bilmeden, ezbere yöntemlerle ara sen “aşk”ı. Belki bulursun cicimcim. Bol şans...

Ben aşkı sende buldum...
Diyor ya bir başka şarkı. O bütünün hiç ayrılmaması dileğimle...

4 yorum:

  1. Aşkını kaybettiysen zaten "aşk"ın değildir. İçindeki "aşk"ı kaybetmediğin sürece de günü gelir birinde bulursun "aşk"ın diğer parçasını; tamamlayıcısını...

    YanıtlaSil
  2. O hep içimde yani. sadece yarım. bir elmanın diğer yarısını bulmak gibi yani.
    Ama ben belki kullanılmış bir yarım istemiyorum. Benimle yeniden doğsun istiyorum. Çok mu şey istemek olur bu? Yada şımarıklık ?

    YanıtlaSil
  3. Kullanılmamış bir yarım bulamazsın. Hiç birlikteliği olmasa bile herkes en az bir kere aşık olmuştur. Aşık olmamamış, senin deyiminle kullanılmamış, bir yarım için Türkan Şoray gibi çocukluktan birini yetiştirmelisin. Ki filmi hatırlarsan, o çocuk bile büyüdüğünde başkasına aşık olmuştu. (:

    Kırıntısı, soru işaretleri kalmamış bir yarım ile yeniden doğuşu sağlamak mümkündür, diye düşünüyorum ama...

    YanıtlaSil
  4. Aşk böylesi birşey. İlla seni bulur, döner döner bulur...
    Aşk doğmamış bir bebek misali. Doğuran değil, büyüten önemli.

    çok zıt bir yorum oldu. (:

    YanıtlaSil