14 Şubat 2012

Pişştt Yakışıklı O Timsahı Ben İstiyorum

Malum ya bugün o malum gün. Heryer ve her köşede, kenarda bir yazı var olacak. Ben buna uymayacağım.
Uymamak için birçok sebebim var benim. Mesela benim için bugünün diğer günlerden bi farkı yok. Niye? Çünkü bir beklentim yok. Hadi doğum günüm olsaydı neysee.. Bir sevgilim yok diye değil yani.

Bugün ben bir yakışıklıdan bahsedeceğim ama. Ve bir hediyeden.
Bu yakışıklı işte bu yakışıklı. Çok tatlı demi? Araba reklamındaki çocuk. Heryerde olmayı başarıyor. Arabası sağolsun.
Gerçi sonunda sevgilisinin yanında hep uyuyakalıyor ama olsun. Son reklamda son olarak sevgilisine koca bir timsah hediye ediyor ya. Sevgilisi ise koca timsahı değil de, küçücük anahtarı görüyor ya. İşte o ortada kalmış, o kocaman ve sevimli timsahı ben istiyorum. Onu bana getir bi zahmet. Ama öyle yerlerde süründürme bi zahmet tatlı şey.


Son noktayı, tüm sevgililere hitaben bir şarkı ile koymak istiyorum:

“ sevgilim sevgilim nasılsın... burnun kapıya kısılsın. Soğuk iç sesin kısılsın. Hop hop oynarken pantolanın yırtılsınn... “

(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder