23 Ocak 2013

Bana Zor Geldi Bu Sorular.

Bu haftabaşı hemen yaparım demiştim ama kaldı. Niye? Çünkü sorulara uygun ruh halimi bulamadım kendimde. Karamsar olmasın dedim.
Blogdaş Deeptone'den gelen mim. Teşekkürler.
Gelelim sorulara ve cevaplara.

Şu an olsa çok sevinirim?
Oburluğum üstümde. Şöyle pizza, lahmacun, hamburger.. pasta falan olsa da yesem. Çok makbule geçerdi inanın. Çok mesud olurdum.
Şimdi orada olmak vardı?
Ora.. ora işte.. oranın adı yok henüz. Olursa söylerim.
Nerde o eski günler?
Evet neredeler.. Nerede benim o güzel okul yıllarım..
Neleri özlüyorum?
Aslında bende pek özlem yok. Ya da var da ben algılayamıyorum. Ama üstteki soruda dediğim gibi, özlemiyorum ama arıyorum okul yıllarımı.
Çok severim?
Blogumu çok seviyorum mesela.
Nefret ederim?
Sadece biri. Ama söylemem kim diye. Sır. Yoksa ondan, şundan nefret ederim demek istemem. Sinir olurum daha çok. Onları da sıralamaya üşendim.
Bugünlerde çok fazla dinledim?
İç sesimi çok dinliyorum. Başka da dinlediğim bir şey yok zaten. Dinlesem iyi olacak ama.
Şimdiki ruh halim?
Karışık. Baya karışık.

8 yorum:

  1. hmm cok karamsar bi mim olmus :/

    YanıtlaSil
  2. Biliyorum ki aramak kendini kaybetmektir,
    Biliyorum ki aranmak sevildiğini bilmektir
    :)

    YanıtlaSil
  3. neden karışıksın bakalım ;)
    oysa dileklerin ve yazın bloğun hoş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Bilmem.. Çözebilirim belki ama. Neyse. Şuan pek değil ama.

      Sil