25 Ocak 2013

İyi Niyet Hareketi - Dostluk Mimi.

Şu anda sorunu olan bütün dostlarımız için bir iyi niyet hareketi başlatalım:
 
Bunları biliyor muydunuz?

Hassas kişilerin aslında en güçlü olduğunu, her şeyin üstesinden tek başlarına gelebildiklerini?

Başkalarına nezaket gösterenlerin, kaba davranışlara en fazla maruz kaldığını?

Sürekli başkalarıyla ilgilenenlerin aslında ilgiye en çok ihtiyaç duyanlar olduklarını?

Söylemesi en zor üç sözün “Seni seviyorum!” “Özür dilerim!” ve “Bana yardım et!” olduğunu?

Biliyor muydunuz?

Birinin mutlu görünmesi onun her daim mutlu olduğu anlamına gelmez; yüzündeki o gülümsemenin ardına bakarsanız, belki aslında ne kadar acı çektiğini ve gülümsemenin acısının üzerine beceriksizce örtmeye çalıştığı bir perde olduğunu görebilirsiniz.

Vladimir'in Derdi adlı blogdaştan. Dostluk Mimi


 

8 yorum:

  1. Söylemesi en zor üç sözün “Seni seviyorum!” “Özür dilerim!” ve “Bana yardım et!” olduğunu?

    aslinda bunlarin ikisi baya kolay soyleniyor artik :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz söylebilen taraftasınız o zaman. Ne güzel. :)

      Sil
  2. çoooook güzel sözler...

    YanıtlaSil
  3. Çoook anlamlı.:)
    Bende destek olmak istedim blogumda.:)

    YanıtlaSil
  4. Söylenmesi zor o 3 sözü kolaylıkla söylerim..Seviyorum dediğin kişinin kaba bir cevabı karşısında kalsam bile pişman olmam..Kendisiyle barışık kişiler o üç sözü kolaylıkla söyler..Ne güzel bir paylaşım..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim paylaştığın için. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. çok anlamlı sözler.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Melek Bahar, Melodram, Arseli-ce Günler, Vladimir ve Deeptone, hepinize teşekkürler, güzel sözleriniz için. Desteğiniz için. :)
    Ayrıca Vladimir, asıl ben teşekkür ederim, vesile olduğunuz için. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil