17 Ocak 2013

Küçük Osman, Oldu Avatar.


 
Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisinin, şu küçük Osman'ı, oldu şimdilerde bildiğimiz Avatar.

Hititya adlı Türkiye'nin ilk fantastik çocuk filminde doğaüstü güçleri olan üç kardeşten biri olacak Osman. Hem de en kahramanı O olacak. 3 kardeşte ayrı ayrı, suya, ateşe, havaya hükmetme gücü varmış. Yani Avatar da oradan çıkıyor. Filmin haberini görünce aklıma direk Avatar geldi. Görünce sizde öyle diyeceksiniz bence. Hatta görüp dediniz bile. Netten bakarken Harry Potter denmiş ama dediğim gibi filmde suya havaya ateşe hükmetme olayı var. Yani bildiğin Avatar olayı işte. Harry ne alaka anlamadım.
İlk fantastik çocuk filmimizde küçük Osman'dan hariç, Kurtlar Vadisi dizisinin Memati'si Gürkan Uygun da yer alıyor. Memati, filmde kötü adam. Osman ve kardeşlerinin peşine düşüyormuş.
Ayrıca filmde Serra Yılmaz, Okan Yalabık ve Engin Akyürek gibi ünlü isimlerde yer alıyormuş.

Hititya – Madalyonun Sırrı filmi bir seri olarak düşünülüyormuş. 3 seri olması planlanıyormuş. Bakalım nasıl bir fantastik çocuk filmi olacak, göreceğiz.

27 yorum:

  1. bir çakma dizi daha yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi değil, film bu. :) Türkiye'nin ilk fantastik çocuk filmi.
      Bunu da özellikle yazdım. Zira çok gözüme baktı okuduğum yazıda. :)

      Sil
  2. O Osman hala küçük mü yav?

    büyümesin diye hap mı veriyorlar acaba bu çocuğa. Sanki ben kendimi bildim bileli varmış gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükler serisine eklendi Osman. Küçük Emrah, Küçük İbo.. gibi, ömrü boyunca o küçük kalacak Onda da. :)
      Ve film için yerli Harry demişler ya, Harry olan çocuk ikinci filmde birden ergen olmuştu ya, Osman da öyle olurmuş. :D

      Sil
    2. bence osman ergen olamayacak, gülben ergen' den sonra :))) (çok kötüydü bu değil mi?) :))

      Sil
    3. :) :) Güldürdünüz beni.. Eh biraz hallice idi.

      Sil
  3. Ali kaptan yok mu:)) Sarmıyor beni çakma diziler ,filmler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hala bulunamamış denizin dibinden. :)

      Sil
    2. mümkünse de orada kalsın :) kavak yellerindeki Efe karakteri gibi denizden hortlamasın :))

      Sil
    3. O farklı ama. Orda aynı dizide hortlamıştı. Burda başka filmde yine olur mu diyoruz, Küçük Osman ile. :)

      Sil
    4. :)) türk sinemasında yapılamayacak şey yoktur..bakınız :) (http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/96909/komsuyu-katil-perdenin-elinden-kurtarmak)

      Sil
  4. Fantastik 4'lü geldi benim aklıma da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bakalım izleyince daha neler gelecek aklımıza. Ki gelmesin de diye umalım.

      Sil
  5. Şu anda Cemin yorumunu okudum ve koptum :):):) Çok komik yahu:):):)Aynı fikirdeyim :)Yavrum garibim dizi setlerinde büyüyemedi çocuk..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Ailesi de az değil. Küçüğün sayesinde şirket kurmuşlar.

      Sil
  6. Küçük osman ruhu büyK osman oy:)

    YanıtlaSil
  7. Bizim dizi/film sektörüde böyle işte. Cılkını çıkartmak sözünü uygulamadan edemezler. Bu Osman küçük, sevildi ya hani, tuttu ya artık bitmez... Tadında bırakmazlar hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüyüp sevimliliği gidene kadar.. :) Ama aslında ailesi dur dese olur ama demiyorlar işte.

      Sil
    2. ün şöhret para
      gözlerini kör etmiştir :P :)

      Sil
  8. Bu filmin gelecek serilerinde Osmancık bu sevimliliğini koruyabilecek mi acaba :)
    Harry maşallah alabildiğine büyümüştü,
    şimdilerde de koca adam oldu yaw... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence koruyamaz. :) Büyürmüş aynı Harry gibi, birden bire.

      Sil
  9. hihi bi bakıyim duymamışım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha vizyona girmedi. Çekimleri devam ediyormuş. :)

      Sil
  10. filmdeki diğer isimleri duyunca daha bi şaşırdım. ''küçük osman karakteri'' nedense bana hep antipatik gelmiştir. böyle büyümüş de küçülmüş tavırlar, bilmiş bilmiş laflar, çocuk değil ergen gibi davranıp sevgili olayına girmeler, bla bla.. fragmanları görünce bile tahammül edemez halde zaplardım..tabi çocukcağızın suçu yok, oynadığı karakterle alakalı..ama ne biliim insanın ilk rolü de üstüne yapışıp kalıyo mudur nedir? bi sevemedim gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi isimler var.
      İlk rolü yapıştı zaten yapıştığı kadar. Adı oldu Küçük Osman. :)

      Sil